Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Na de afgelopen dagen, hard gesleuteld te hebben aan mijn eerste multi, is dit het resultaat:

2w69xk9.jpg

Veel respect gekregen voor iedereen hier, jullie laten dat zo gemakkelijk lijken :D.

3 Keer opnieuw begonnen omdat ik het allemaal niet passend kreeg.

Specs

Motoren: Cobra 2204 1960Kv op 4S
FC: Naze32 Acro

Kwam er net nog achter dat ik mijn FPV camera op zijn kop heb gemonteerd, maar goed dat ik het beeld op de monitor kan draaien :$.

Nu eerst carnaval, en dan straks es proberen hoveren.

Of de mini spider een goede keus is om te leren vliegen weet ik niet, maar we gaan het zien :p.

Ziet er mooi uit! misschien kan je nog wat doen aan de power cables. Mooi bij elkaar bundelen links en rechts misschien.

Toch zou ik de cam ff omdraaien.

Voor de kabels is spiral wrap onderweg, als ik dat dan erom ga maken zal ik meteen de cam omdraaien.

vandaag deze binnen gekregen :
Foto-F8LVLXVY-D.jpg

Lynxmotion - Hunter Mini VTail Hardware Only Kit
de mini v-tail.
ben alleen aan het slapen geweest met het bestellen voor de motortjes voor deze mini, ik heb de sunny's 2300kv liggen en die passen dus niet in het frame, de gaten waar de motoren invallen zijn maar 21mm in doorsnee, er kan dus max 20mm in..
(sunny's 27mm. cobra's 27 mm )iemand een idee voor goede motoren die er in zouden passen.......
Die MINI-V 's doen het heerlijk :P (niet fpv vlieg ik hem overigens)
Dit was mijn eerste vlucht met dat ding :)

Ik heb wle een custom top deck (met mijn bijnaam) en lagere spacers, lekker compact gebouwd dus:
CIMG3176.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisterenavond uuuuuuren bezig geweest, maar hij is klaar op Vtx na, vliegt als een droom:p

spiderhexaklaar_1_.jpg

spiderhexaklaar_2_.jpg

spiderhexaklaar_3_.jpg

spiderhexaklaar_4_.jpg

spiderhexaklaar_5_.jpg

spiderhexaklaar_6_.jpg

spiderhexaklaar_7_.jpg

spiderhexaklaar_10_.jpg

spiderhexaklaar_8_.jpg

spiderhexaklaar_9_.jpg

Achterste 2 props moeten ook nog zwart worden, en het zijn 2 tijdelijke adapters:)

Welke andere dan :)?

Deze heb ik op de hexa zitten, voelen super aan;

C20 brushless Outrunner 2050kv

Deze zitten op de quad, voelde al slecht aan, en heb ik de lagers van vervangen;

AX 1806N 2100kv Brushless Micro Motor (19g) ( EU Warehouse)

Van die laatste zijn er na vervangen van de lagers (door kwaliteitslagers) opnieuw problemen met 2 motoren. Dit ligt wellicht aan mijzelf, bij het eruit halen van de oude lagers heb ik bij die 2 motoren vrij veel geweld gebruikt, en is er volgens mij e.e.a. ontzet.

Lang verhaal kort: voor de mini quad ben ik nu op zoek naar 4 nieuwe motoren rond de 2000/2100 kv, omdat ik toch een duurzame oplossing wil, aangezien ik vrij veel met de mini vlieg:p

Back