Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Nieuwe MINI!!!!! :)

Hier het verslag
project-mini-h-quad-quick-en-dirty-bouwverslag

a1.png

a2.png

a3.png

a4.png

a5.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Het ontwerp beetje aan gepast zodat ik de mobuis mee kan nemen:cool:

20140301_141614.jpg

en vandaag kwam de postbode de 5 leave special forest binne brengen:cool: ziet er geweldig netjes uit:thumbsup:

20140301_141640.jpg

ik heb hem gekocht bij dennis van forum:) maar hij had niet veel meer op voorraad en zijn nog niet helemaal getest, dus volgens mij ook nog niet in productie. dus ga hem ff testen vandaag:)

Nice!
Lekker snel ontvangen ook.

Beste voor 5.8 is wel dat ze helemaal vrij staan zodat er niets tussen je LOS komt. Naar onder gericht zou beter zijn denk ik maar dat zal dan wel niet gaan met landen.

Ja klopt en na ontvangen half uur bezig gweest met open maken :lol: zat idd goed verpakt :thumbsup:

Dat kan ik proberen als ik me deafcat klaar heb dan kan hij wel naar onder;)

vandaag deze binnen gekregen :
Foto-F8LVLXVY-D.jpg

Lynxmotion - Hunter Mini VTail Hardware Only Kit
de mini v-tail.
ben alleen aan het slapen geweest met het bestellen voor de motortjes voor deze mini, ik heb de sunny's 2300kv liggen en die passen dus niet in het frame, de gaten waar de motoren invallen zijn maar 21mm in doorsnee, er kan dus max 20mm in..
(sunny's 27mm. cobra's 27 mm )iemand een idee voor goede motoren die er in zouden passen.......

dat zou nog kunnen om toch de volledige stevigheid te behouden, ga eens kijken hoe dat er uit ziet. alternatief , in de high power mini range, is er niet echt, of kleine t's maar die draaien op 2s. moet wel een beetje het gas op kunnen :)

dat zou nog kunnen om toch de volledige stevigheid te behouden, ga eens kijken hoe dat er uit ziet. alternatief , in de high power mini range, is er niet echt, of kleine t's maar die draaien op 2s. moet wel een beetje het gas op kunnen :)

ziet er niet uit, helaas. moeten echt max 22mm motoren op, maar welke?? liefst met een vaste 5mm propadapter, die ga ik niet vinden denk ik.....:confused:

Ja klopt zijn lekker goedkoop maar hoeveel trusht zouden ze hebben?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back