Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Mooie build @topix

En de Naze32 video of handleiding wil ik ook wel volgen
Als ik naza moe ben dan is dat mijn eerste keuze

@Big Lama ik wil je wel helpen me de naze32.
Al wat ervaring mee: valt reuze mee, meer testen en achter de PC maar goed te doen

Wat voor particle accelerated ion cannon is dat dan? 8O Past wel mooi bij het geheel die camera.

Dankje ion air cameratje. Echt geweldig kwaliteit hier een filmpje vanuit de hexacopter

http://m.youtube.com/watch?v=slst-7Y7qAE

Zit trouwens een naza m lite op vliegt echt geweldig vorigeweek zaterdag met de storm gevlogen zonder problemen. Kon zelf in de wind hangen, en de heli vloog als een blok in de wind. Wat een techniek in die naza!

Zit trouwens een naza m lite op vliegt echt geweldig vorigeweek zaterdag met de storm gevlogen zonder problemen. Kon zelf in de wind hangen, en de heli vloog als een blok in de wind. Wat een techniek in die naza!

Je mag lid worden van de MCOL :D

Vliegt inderdaad super, voor beginners en bepaalde ander toepassingen: TOP

Omdat ik me verveelde, heb ik vanavond maar een F330 omgebouwd naar F450;

IMG-20140227-WA0040.jpg

Gewichtsverschil was maar 70 gram (expres landingsgestel weg gelaten op de F450) dus dat viel goed mee. Wordt puur gebruikt voor LOS (nacht-)vliegen:)

Mooi!

Gebruik je de armen van DJI of de HK variant? En zo ja welke?

Ik heb beide soorten armen liggen, de HK armen zijn ook gewoon perfect, ik heb ook nog 2 stuks HK f550's opgebouwd staan waar ik mee vlieg.

In het specifieke geval van deze F450 heb ik 2 HK armen (de witte) en 2 rode DJI armen erop zitten, omdat ik de kleur rood net iets mooier vond:mrgreen:

Ok, dan ga ik de HK armen eens bestellen als reserve en vervanging als ze steviger zijn dan die ik nu heb.
Was bang voor meer flex dan de DJI armen

Ok, dan ga ik de HK armen eens bestellen als reserve en vervanging als ze steviger zijn dan die ik nu heb.
Was bang voor meer flex dan de DJI armen

Je kunt ze gerust kopen, ik voel onderling geen verschil:) Van de HK F330 vind ik ze wel redelijk flexibel, maar ik heb nooit kunnen vergelijken met een DJI F330.

Zeg je nog verkeerd ook;-) 6 voor 20 dollar haha nog goed koper ook maar durfde het ook niet aan eerst maar naar deze bevestiging ga ik er voor linkje had ik zo snel omdat ik 5 min er voor nog keek:-) maarja bestel ergens in begin april aangezien op vakantie ga:-)

Ok, zie wel dat er een V1/V2/V3 is en de laatste versie is altijd beter lijkt me?
V3 also comes with stronger molded arms over V1 and V2, so no more arm breakage at the motor mount on a hard landing.
Alleen de V1 is niet in backorder

Aha vakantie gaat voor :)

Heb ff gekeken maar de v3 heeft een iets sterkere arm vanwege de motormout is beetje extra versterkt;-) en is stock in hk

Blackout mini hex is af...

Hier de maiden... Gebruikte setup aan het eind van het filmpje...

Laatst bewerkt door een moderator:
Special made Cloverleaf :D Mooie Credits.

Toch ziet zo'n dinkie er wel mooi uit.
4s vind ik toch ook wel bijzonder voor zoiets.
2s of max 3 zou meer mijn gedachte zijn voor iets wat mini heet.
Maar op 4s natuurlijk wel veel meer power en veel lagere stroom bij deellast.

Back