Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Zo, m'n eerste quad!

Hij vliegt, en daarmee is dan ook al veel gezegd ;)
Moet nog een hoop aan mijn instellingen doen, en daarbij ook nog zelf leren vliegen... flinke uitdaging, maar dat gaat wel goedkomen!

Drone-1.jpg

Drone-3.jpg

Drone-6.jpg

Drone-4.jpg

owja, specs:
- HK SK450 dead cat frame
- NTM 28-26 1100kv motoren
- Turnigy multistar 30 esc's
- 9047 props
- multiwii pro
- 200mW video transmitter (gaat pas in gebruik met gopro 3 als ik fatsoenlijk kan vliegen)
- turnigy nano 3S 2200 45-90 Lipo's

Je video zender vast zetten met hete lijm is geen goed idee.. video zender word warm waardoor de lijm ook weer begint te smelten.. heb dit al X gehad en met crash als gevolg

Er zit sowieso nog dubbelzijdig tape onder, maar thanks voor de tip, dan kijk ik even of ik er nog makkelijk een tiewrap omheen kan krijgen. :)

Ja gewoon vast zetten met een ti-wrap gaat hij nooit los dubbelzijdig tape verliest zijn kracht op Den duur
en (ik val in herhaling), ook de antenne vastzetten zodat de kracht niet op connector van de VTX komt als je antenne een tik krijgt.

en nooit je VTX aan zonder antenne, dan blaast ie zichzelf op..

sent from a mobile device

en (ik val in herhaling), ook de antenne vastzetten zodat de kracht niet op connector van de VTX komt als je antenne een tik krijgt.

en nooit je VTX aan zonder antenne, dan blaast ie zichzelf op..

sent from a mobile device

Dat zijn goeie tips! Vooral voor een beginner zoals ikzelf, ik vind overal een beetje informatie, en daardoor mis je nog wel eens wat...
Vaak vind ik het meeste uit door trial-and-error :rolleyes:

2e mini is ook bijna een feit.
Cobra 200 kv
Naze32
Whitespy 12 amp each
Slotminiframe
Fatshark 20 mw
Nog nodig:
Pololu 12th step up.
Fpv cam.
Mocht je die hebben liggen Pb me dan;-)
Hier fototje

2lnbwn8.jpg

Wel mooi zo zwart en wit:-)
2d83o6u.jpg

Ik heb laatst een paar meter 'wire mesh' bij HK gekocht voor de mini, mooie zwarte draden gevlochten 'hoesjes' waar alle ESC draden en ook de twee draden naar de lipo mooi in passen. Daarnaast doe ik überhaupt de draden tussen de onderste twee platen door er een nylon moertje tussen te doen, werkt perfect! Enige vervelende is al die witte schroeven en moeren :( En een roze Naze32, maar ik heb gehoord dat je van roze sneller gaat.. In een bepaald bouwverslag :rolling:

Heb me naze32 gewoon met zwarte spuitverf gespoten.. ga vanavond even kijken als hij nog werkt.. Deze deed de voltage niet meer goed en was dus over. . Heb hier ook zwarte wiremesh liggen alleen veel gepruts met aan brengen ga de esc kabels toch nog inkorten:-)

2e mini is ook bijna een feit.
Cobra 200 kv
Naze32
Whitespy 12 amp each
Slotminiframe
Fatshark 20 mw
Nog nodig:
Pololu 12th step up.
Fpv cam.
Mocht je die hebben liggen Pb me dan;-)
Hier fototje

2lnbwn8.jpg

Wel mooi zo zwart en wit:-)
2d83o6u.jpg

damm die zwarte is wel mooi moet denk ik ook maar een keer zo frame gaan bestellen bij slotracer :0

Skyhero Spyder 700 Frame.
Naza V2 with Gps.
Dji Iosd mini.
Fpv cam 600Tvl sony.
Video transmitter , 1,2ghz 200mw
Lawmate antenna.
Zenmuse H3-3D
Gopro Hero 3+ Black.
Ezuhf rx 4ch lite , ppm.
710 Kv Avizar motors.
60A Avizar Esc's.
12x6 Graupner props.
8000Mah nanotech 5s lipo.

Testvlucht , en gimbal test..

Laatst bewerkt door een moderator:
Skyhero Spyder 700 Frame.
Naza V2 with Gps.
Dji Iosd mini.
Fpv cam 600Tvl sony.
Video transmitter , 1,2ghz 200mw
Lawmate antenna.
Zenmuse H3-3D
Gopro Hero 3+ Black.
Ezuhf rx 4ch lite , ppm.
710 Kv Avizar motors.
60A Avizar Esc's.
12x6 Graupner props.
8000Mah nanotech 5s lipo.

Testvlucht , en gimbal test..

nice, wat is het totale gewicht met accu en alles erbij?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back