misschien iets voor later
''als ik groot geld verdiener ben'' :lol:
geeneens filmpjes op joeptjoep

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nah AFAIK hebben 1:1 shortcourses voor wel whishbone suspention maar alleen achter niet...
Kan nooit heel moeilijk zijn om een "moa solid achteras" of iets in die geest te klussen...
ja als je het niet erg vind je COG een eind hoger te hebben liggen, en je waggie een eind zwaarder te maken voor bijna nul benefit...
Als je voor scaler looks gaat maak er dan een uit rietjes ofzo en plak die op /in de body...
Beste recept om te komen tot een shortcourse met starre as is naar mijn idee:
1/8 buggy (halveren voorbij centerdiff)
custom achterbrug bouwen uit alu
starre as (HPI, axial of i.d.)
en dat was ik nou exact van plan
Wel zelf compleet een bodemplaat en achterbrug maken uit alu. Ik vind dat bewerken niet zo lastig. Met een zaag, boor en vijl kom ik een heel eind. Maar het belangrijkste is om een geschikte as te vinden met dezelfde overbrenging als het frontdiff van de buggy die ik heb liggen....
Het kan ook anders, ik stuurde een tijdje geleden de suggestie om een aluminium centerdiff te maken aan Fastlane. Ik kreeg nooit antwoord maar een 1,5 maand later was het er op eens.... geen berichtje van bedankt voor de tip of niks hoor.Ik heb een jaar geleden RPM een mail gestuurd met o.a. dat idee. Ik dacht dat een rolcage van zwart kunststof wel zou verkopen, het zou alleen t.p.v. de cabine hoeven als je de zij- en voorruit uit zou knippen. Blijkbaar een slecht idee want meer dan een bedankje voor de ideëen is er nooit gekomen.