Shortcourse topic

Vooral even het einde van het 3e filmpje kijken, Mega Jump(en) over de kombocht!

Mooi hoor, wat een voertuigbeheersing, en wat worden er weinig fouten gemaakt.
Blijft een erg leuke baan.
Die blauwe die 3e wordt, is dat een Losi??

Uh ja dat is een losi dacht ik, en die volgas over de kombocht vliegt is ook een losi :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Die blauwe is de losi van Bas de Koning voormalig PK medewerker

Er reden 5 losi's mee zondag 3 in de 4x4 en 2 in de beginners klasse.

Groet Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
SC 4x4 kampioenschap 2011 MVB bergeschenhoek. het was een bloedstollend jaar

1.... AE sc10 4x4 .............495 punten
2.... Durango DESC410...... 495 punten
3 ....Losi tenSCTE............ 490 punten
4.....AE sc10 4x4............. 489 punten
5.... AE sc10 4x4............. 475 punten

Volgens mij heeft hij de 1258 op zijn MMP in de Asso zitten... :)
Toch geen problemen mee ondervonden.

Ik heb de ACE1015 op de MMP zitten in de asso, ook hier geen probleem :D

Heb idd de 1258tg icm de MMP. Geen probeem.
Ook met MMM, Hype Alphacar, speedpassion, en nosram regelaars nooit problemen gehad met deze servo's (zowel 1258tg als DS1015).

SC 4x4 kampioenschap 2011 MVB bergeschenhoek. het was een bloedstollend jaar

1.... AE sc10 4x4 .............495 punten
2.... Durango DESC410...... 495 punten
3 ....Losi tenSCTE............ 490 punten
4.....AE sc10 4x4............. 489 punten
5.... AE sc10 4x4............. 475 punten

is de rijder niet belangrijker dan het auto'tje? :)

Nee toch. ik wil geen persoonlijke fanbase.. ik voel mij al goed genoeg 8)

kan niet spreken voor de anderen, thats up to them . hahaha

Hoeveel Losi's en Durango's hebben er mee gereden en hoeveel x een Asso's???

volgens mij 1 Durango
volgens mij 1 Losi in de laatste 2 wedstrijden en 3 in de laatste wedstrijd ( 2 daarvan doen dus niet mee voor het punten totaal)

Als ik zag hoe makkelijk Bas met zijn Losi rond ging zondag en MVB is voor hem volgens mij nog redelijk onbekend.

Als je echt goed gaat kijken heeft Michel zondag niet eens met zijn Asso gereden maar met zijn Hongnor. Richard hier nummer 3 in het rijdje heeft dus maar 2 x gereden met de Losi en de rest met zijn Slash volgens mij??
Ik weet niet of de Asso mannen het hele jaar met hun sc10 hebben gereden?? Marcel heeft wel het hele jaar gereden met zijn Durango volgens mij maar die gaf zelf aan dat hij het in het begin kon winnen van de Slash maar zondag had hij het toch heel moeilijk!

Al met al zeggen de punten heel weinig eigenlijk helemaal niets!!

Wat wel heel erg leuk is dat SC 4x4 kampioenschap 2011 MVB bergeschenhoek gewonnen is door 1 van de jongste leden! 13 jaar??

Groet Ronald

Hoeveel Losi's en Durango's hebben er mee gereden en hoeveel x een Asso's???

volgens mij 1 Durango
volgens mij 1 Losi in de laatste 2 wedstrijden en 3 in de laatste wedstrijd ( 2 daarvan doen dus niet mee voor het punten totaal)

Als ik zag hoe makkelijk Bas met zijn Losi rond ging zondag en MVB is voor hem volgens mij nog redelijk onbekend.

Als je echt goed gaat kijken heeft Michel zondag niet eens met zijn Asso gereden maar met zijn Hongnor. Richard hier nummer 3 in het rijdje heeft dus maar 2 x gereden met de Losi en de rest met zijn Slash volgens mij??
Ik weet niet of de Asso mannen het hele jaar met hun sc10 hebben gereden?? Marcel heeft wel het hele jaar gereden met zijn Durango volgens mij maar die gaf zelf aan dat hij het in het begin kon winnen van de Slash maar zondag had hij het toch heel moeilijk!

Al met al zeggen de punten heel weinig eigenlijk helemaal niets!!

Wat wel heel erg leuk is dat SC 4x4 kampioenschap 2011 MVB bergeschenhoek gewonnen is door 1 van de jongste leden! 13 jaar??

Groet Ronald

er is er geen 1 die het hele jaar met 1 type auto heeft gereden. de assos's waren oom pas in het voorjaar verkrijgbaar.
waarschijnlijk heeft alleen de durango het hele jaar rond gereden.
en punten zeggen maar 1 ding : wie de beste is !!
en dat is onze Bryan !! de topper !!!

hmmmm, wit plastic. Mooi hoor maar daar ga je dan dus niet mee rijden lijkt me. CF is ook niks voor bashers en belts al helemaal niet.

ziet er leuk uit als die zwart is,nu die er zo uit ziet zou ik erook niet mee gaan rijden.
sterker nog dit koop ik niet in het wit.
afschuwelijk vind ik het.

Back