shockflyer op drijvers

raymon

Forum veteraan
Dsc00561.jpg

Dsc00562.jpg

Nu wachten op droog en windstil weer
de drijvers wegen in totaal 38 gram

meer info volgt na de maiden

Grt.

zwaar, moet lichter kunnen!, en niet echt nodig maar wel leuk, een shocky gooi je op, en vang je weer :wink:

shockiefly zei:
Wartexx zei:
zwaar, moet lichter kunnen!, en niet echt nodig maar wel leuk, een shocky gooi je op, en vang je weer :wink:

:? :? :? :evil: :? :? :?

Waar slaat die post nou weer op, 30 gram is erg zwaar op een shocky van 150-200 gram, dus ik vind het zwaar en onnodig, want een shocky hoeft niet te landen :wink:

ten eerste niet iedereen kan een shockflyer landen en zijn handen :cry:
ten tweede niet iedereen kan of beter gezegt durf een model uit zijn handen te laten starten.
en 30 gram is helemaal niet veel voor een toestel wat maar tussen de 120 en 130 gram weegt ,
Dan kom je nog op z'n 150 gram en daar vliegt die shock ook nog heel goed mee met dat gewicht
als je maar zocht dat je zwaartepunt goed blijft liggen :D en ik wed dat het super is om het een keertje mee te maken :thumbsup:
daarom vind ik wat je zie in je vorige post ook helemaal nergnes op slaan
mvg peter van de riet

Ziet er leuk uit Raymon, volgende week is er bij ons watervliegen. Misschien ook wel onder mijn shockie drijver's ;-)

Btw. beetje nutteloze reactie wartex... :?

Wat the fuck is daar nou nutteloos aan, Het is gewoon zwaar!
30 gram =30 gram , voor dat gewicht kun je er zoveel accu's onder proppen dat je een uur kunt blijven shockyen!
Mijn post bestaat uit woorden, en niet uit emoticons, deze feiten bijpakkend vind ik mijn post bruikbaarder dan de nutteloze post van shockyfly
En als shockyfly doet wat er in zijn naam staat, weet hij zelf ook wel, dat 30 gram op 150 een heel groot verschil geeft!

meningsverschilletje. de ene vind het leuk de ander niet punt. geen discussie van maken het moet gezellig zijn hier.
ik vind het er stoer uitzien in ieder geval en ben zer benieuwd hoe het vliegt.

Wartexx zei:

Goed lezen!!! ik vind het ook leuk!
ik vind alleen die reactie van shockyfly een beetje vreemd

@raymon,
Dat ziet er erg leuk uit ! Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat vliegen.

En ach, die 38 gram meer of minder....het gaat om de lol. Sommige updates van je vliegtuig hoeven niet altijd maar nuttig te zijn :wink:
Ik denk zomaar dat Raymon dit meer voor de lol en het proberen doet.

René

Ziet er erg leuk uit!

30 gram moet je alleen niet onderschatten, logischerwijs zal raymon dit zelf heel goed weten..

Aangezien op een 3 meter extra dit al snel een heel motorblok aan gewicht verschil is ..
op de shock net zo ;) motor weegt net zo veel als de drijvers.

Voor de zomer lijkt me dit echter wel een erg leuke optie! lekker aan de waterkant vliegen met de shock. :D

Ben ik hier nou de enige die ziet dat het 38 gram is in plaats van 30 gram ??
Of heeft mijn pc hier een afwijking van 8 gram ? :wink:

René

Wartexx zei:
Wat the *f!@#* (censuur) is daar nou nutteloos aan, Het is gewoon zwaar!
30 gram =30 gram , voor dat gewicht kun je er zoveel accu's onder proppen dat je een uur kunt blijven shockyen!
Mijn post bestaat uit woorden, en niet uit emoticons, deze feiten bijpakkend vind ik mijn post bruikbaarder dan de nutteloze post van shockyfly
En als shockyfly doet wat er in zijn naam staat, weet hij zelf ook wel, dat 30 gram op 150 een heel groot verschil geeft!

chill man , neem een jointje :lol: (mastermovies)
en ik ben het het helaas niet met je eens, dertig gram is niks
het kan als het aan mij ligt alleen aerodynamisch iets uitmaken

huh? .... 12 jaar oud, damn.
Ik was toendertijd bezig om me druk te maken of ik me straks wel staande kon houden in de brugklas.....

Niet bezig met het aanraden van jointjes.

hmm kreeg geen mail, hier mijn reactie
ik heb dit gedaan om te watervliegen
ik kan hem inderdaat ook weg gooien en opvangen, maar dat doe ik altijd
en wil een keer wat anders!

de ene vind het onnodig de andere niet.
ik heb nog een gewoone schok en wil dit er bij voor de lol

en of het nou 30 gram meer of minder is maakt mij geen h*l uit.
desnoots druk ik er een andere motor in, wat me sterk lijkt :wink:

Grt.

Back