Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wartexx zei:zwaar, moet lichter kunnen!, en niet echt nodig maar wel leuk, een shocky gooi je op, en vang je weer :wink:
shockiefly zei:Wartexx zei:zwaar, moet lichter kunnen!, en niet echt nodig maar wel leuk, een shocky gooi je op, en vang je weer :wink:
:? :? :? :evil: :? :? :?
Wartexx zei:zwaar, moet lichter kunnen!, en niet echt nodig maar wel leuk, een shocky gooi je op, en vang je weer :wink:
Wartexx zei:Wartexx zei:zwaar, moet lichter kunnen!, en niet echt nodig maar wel leuk, een shocky gooi je op, en vang je weer :wink:
Goed lezen!!! ik vind het ook leuk!
ik vind alleen die reactie van shockyfly een beetje vreemd
Wartexx zei:Wat the *f!@#* (censuur) is daar nou nutteloos aan, Het is gewoon zwaar!
30 gram =30 gram , voor dat gewicht kun je er zoveel accu's onder proppen dat je een uur kunt blijven shockyen!
Mijn post bestaat uit woorden, en niet uit emoticons, deze feiten bijpakkend vind ik mijn post bruikbaarder dan de nutteloze post van shockyfly
En als shockyfly doet wat er in zijn naam staat, weet hij zelf ook wel, dat 30 gram op 150 een heel groot verschil geeft!
skyhigh zei:en ik ben het het helaas niet met je eens, dertig gram is niks