Serval bouwproject

Ik krijg net de gecorigeerde tekeningen in mijn mailbox :-). Met dank aan Timo

Als ik woensdag een gaatje vind in de planning dan gaat er een plaat hout in de lazer en kunnen de eerste test modellen gesneden worden. Voor als nog wordt alles uit balsa triplex gesneden, alleen de staart en de vleugel in dekking gaat uit gewoon balsa.

en dna eens kijken of een electro serval ook een beetje wil vliegen .

mensen, ik ben bezig aan een serval.

hierop wil ik een asp +/- 4/5,5cc monteren met reso.

nu is mijn vraag, weten jullie een webshop waar je deze reso pijpjes nog kunt bestellen?

vroeger had conrad ze nog op voorraad bijvoorbeeld maar hun hebben ze niet meer.

(de asp word getuned + gemod dus levensduur is daarom onbelangrijk)

Laatst bewerkt:
helaas nog geen plaatjes van de gelazerde serval. de afzuiging heeft het begeven en moet eerst gemaakt worden voor we verder kunnen.

even gedult dus

die van die van mijn broer en mij zijn ook bijna af, ff wat foto's :
full
de goude is van mij en die zilvere van mijn broer

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet d'r goed uit.
voor die van mij heb ik nu ook alle electronica liggen.
dus daar ook maar weer eens aan verder gaan.

max

bij mij zitten de servo's d'r in. nu nog de spantjes met servo's in de vleugel lijmen. en dan kan hij volgens mij bespannen wordn.

max

hier toevallig iemand die nog een reso pijp over heeft of weet waar je ze nog fatsoenlijk kunt bestellen?

graag een 2,5 tot 4cc of 4 tot 6,5 cc

mijn serval heeft bijna 2 weken in het slechte weer en harde wind maiden gehad, hij vliegt perfect, hij gaat als een speer normaal ben ik van het constant vol gas vliegen maar met invliegen en harde wind was het niet fijn :P vliegt strak en ik ben de eerste van de bouw avonden van mbc weert die vliegt

Laatst bewerkt:
Ik krijg net de gecorigeerde tekeningen in mijn mailbox :-). Met dank aan Timo

Als ik woensdag een gaatje vind in de planning dan gaat er een plaat hout in de lazer en kunnen de eerste test modellen gesneden worden. Voor als nog wordt alles uit balsa triplex gesneden, alleen de staart en de vleugel in dekking gaat uit gewoon balsa.

en dna eens kijken of een electro serval ook een beetje wil vliegen .

Beste janhein,

Ik zou graag zelf een serval electro willen bouwen maar snijden is niet bepaald mijn beste hobby. Lazert u ook de onderdelen op aanvraag, uiteraard zijn de materiaalkosten voor mij en een eventuele vergoeding kan ook. Ik hoor het graag.

Mvg

hallo jesse

Stuur me maar even een pbttje.

Als je een paar dagen kunt wachten tot ik klaar ben met de onder houds beurt van de lazer dan kan ik wel een kit voor je snijden.

met vriendelijke groet
Jan-Hein

Back