Serpent Impact M2 handleiding

• Topicstarter Topicstarter Serpentfreak
  • Startdatum Startdatum
S

Serpentfreak

Guest
Beste mensen.

Kan iemand mij vertellen waar ik de handleiding kan krijgen van de serpent impact M2? ik heb een M2 gekocht zonder handleiding. :oops:

Misschien ergens op internet?
Of heeft iemand er 1 die ik kan kopen?

Bedankt voor de reacties alvast. :P

Op www.mytsn.com is over de impact m2 no wel het e.e.a. te vinden. De handleiding kon ik niet direct terug vinden, maar wel explosietekeningen van de diverse delen waaruit de auto bestaat. Hiermee moet je een heel eind kunnen komen.

:D

Heel erg bedankt voor de reacties tot dusver......

Ik heb op RCDocuments gekeken maar daar staat hij niet op, alleen de Serpent 710

En Bert Trumpie had ik al gemailt en had me ook een link gestuurd naar de Impact maar daar zit geen handleiding van bij, degene die het dichtst in de buurt komt is de 835. :(

Waarom wil je zo graag een handleiding?

(Ik heb die van m'n 710 welgeteld 1x gebruikt en dat was bij het opbouwen. Daarna is de reference guide (explosietekening) in mijn optiek handiger. En die tekeningen heb je wel...)

die tekeningen zijn toch van de 835?

Ik wil graag weten wat je kan afstellen, hoe je het moet doen , waarmee en waarom.

En dat staat als het goed is uitgelegd in de handleiding.

:D

Thanks

Btw: die reference guide van de impact M2 kan ik ook niet vinden, bij impact M2 op MYtsn.com staat bij bestanden alleen lege setup sheets en bij bijvoorbeeld de 835 staat ook de manual en de rest

Die manuals zullen erg op elkaar lijken... 'k denk dat je serpent dealer ook wel kan bestellen.. moet je dus ff langs je shop

Back