Screw Propelled Vehicle

Ik dacht toch werkelijk dat het forum er voor was om iets te laten zien...
Maar nee, ook nu moet er weer perse een negatieve ondertoon volgen op een verslag.
Is door jullie al gezien dat het voertuig zink?
Zo niet (lijkt me voor de hand liggend zonder bewijs) lijkt mij bovenstaande reacties niet gepast.
Met dit gezegd te hebben zal ik ook wel stront over me heen krijgen, maar ja als ex-loodgieter ben ik wel wat gewent.
@Cor , uiteindelijk mag je mijn bericht er wel uit gooien uit je verslag, maar moest het toch OOK eens gezegd hebben.
Nogmaals Cor, staties of werkend, t is er weer één voor in je arsortiment.

Ik dacht toch werkelijk dat het forum er voor was om iets te laten zien...
Maar nee, ook nu moet er weer perse een negatieve ondertoon volgen op een verslag.
Is door jullie al gezien dat het voertuig zink?
Zo niet (lijkt me voor de hand liggend zonder bewijs) lijkt mij bovenstaande reacties niet gepast.
Met dit gezegd te hebben zal ik ook wel stront over me heen krijgen, maar ja als ex-loodgieter ben ik wel wat gewent.
@Cor , uiteindelijk mag je mijn bericht er wel uit gooien uit je verslag, maar moest het toch OOK eens gezegd hebben.
Nogmaals Cor, staties of werkend, t is er weer één voor in je arsortiment.

Marco als je alles hebt gelezen zou je zelf ook gezien hebben dat Cor zelf al zei dat het te zwaar zou zijn voor het water door 2 accupacks.

07.jpg

Bodemplaat van 2 mm styreen.

08.jpg

De electronica. 2 regelaars.

09.jpg

Electronica gemonteerd.
Cor. Waarom niet 1 regelaar en een V-tail mixer ?
Zo heb heb ik ook de dubbele motoren in mijn sleepboten aangesloten. En de besturing in de vliegtuigsleper

Lipo erin de 2 regelaars vervangen voor 1 met een vtail mixer...en dan drijft het wel.

Respect Cor.. leuke projecten maken is het belangrijkste..jij probeert het en bouwt het...laat de keyboard warriors maar jaloers toekijken ..die durfen geen eens naast de pot te pissen thuis [emoji38]

Cor, is zeker een uniek model, ik had zoiets nog nooit eerder gezien
ben eigenlijk wel benieuwt hoe jou model zich voort beweegt, denk alleen dat je hiervoor waarschijnlijk naar buiten moet richting een grasveld of iets dergelijks, gezien heft filmpje van dat Russische voertuig
blijf vol bewondering jou creativiteit met veel plezier volgen. :yes:

Waarom reageer jij Ben? Je hebt me eens een PB gestuurd met de tekst: IK PRAAT NIET MEER MET JOU !!!
Dat doe je dus ook niet op een RC truck evenement in Berkel waar ik ook aanwezig ben.

Back