Scratch bouw(verslag) houtzaagmolen | schaal 1:87 (plastic/hout)

Hi allen,

Na meer dan een maand radiostilte even een korte uitleg waarom ik geen post meer heb geplaatst. Ik ben op dit moment druk bezig met het schilderen (incl. plamuren en schuren) van negen kozijnen en deuren in ons huis. Daar gaat meer tijd in zitten dan van te voren gedacht. :rolleyes: Voor dit doel is o.a. de hobbykamer (zie foto) nu omgetoverd tot verfkamer voor de deuren. Het goede nieuws is dat ik net klaar ben met plamuren/schuren en nu aan het schilderen kan gaan beginnen. Wat mij betreft het leukste deel. Groetjes Eugène.

PS. Mijn voorzichtige inschatting is dat ik nog wel een maand zoet ben met deze winterschilder klus.

Bekijk bijlage 607975
Een kwestie van prioriteiten en de Admiraal tevreden houden.:)
Gr. Peter

deuren van je eigen woning zijn bijna even belangrijk als je hobby :) alle begrip dat je daar even tijd voor maakt.
We krijgen wel een seintje als je terug verder bouwt.

Deuren altijd recht zetten om te schilderen, op blokjes, tegen een muur, dan valt er veel minder stof op.
Verf opbrengen met brede kwast, en afwerken met mousse rolletje voor een voortreffelijk resultaat in een oogwenk.

Houtzaagmolen | Schaftwagen (1)

Na een lange pauze vanwege kluswerkzaamheden in en rondom het huis (nam iets meer tijd in dan van tevoren gedacht :rolleyes:), heb ik de draad van de modelbouw weer opgepakt. Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een schaftwagen, gemaakt van kunststof platen en profielen (Foto 1-4).

Foto-1
1745139652242.jpeg

Foto-2
1745139676696.jpeg

Foto-3
1745139697134.jpeg

Foto-4
1745139729078.jpeg

Houtzaagmolen | Schaftwagen (1)

Na een lange pauze vanwege kluswerkzaamheden in en rondom het huis (nam iets meer tijd in dan van tevoren gedacht :rolleyes:), heb ik de draad van de modelbouw weer opgepakt. Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een schaftwagen, gemaakt van kunststof platen en profielen (Foto 1-4).

Foto-1
Bekijk bijlage 615712

Foto-2
Bekijk bijlage 615713

Foto-3
Bekijk bijlage 615714

Foto-4
Bekijk bijlage 615715
Mooi dat je de bouw weer opgepakt hebt, Eugène. Lekker bezig met dd Evergreen.
Gr. Peter

Back