Mooi geworden, dat water.
(De rest ook, hoor. Maar dat viel me met name op.)
(De rest ook, hoor. Maar dat viel me met name op.)
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat er erg realistisch uitzien, Eugène.Houtzaagmolen | Landschap (9)
Het onderste deel van de hellingbaan gemaakt (Foto 1-2) en verder twee lagen statisch gras (een mix van 0,5mm en 2mm) aangebracht (Foto 3-10). Tot de volgende keer.
Foto-1
Bekijk bijlage 596045
Foto-2
Bekijk bijlage 596046
Foto-3
Bekijk bijlage 596047
Foto-4 (laag 1)
Bekijk bijlage 596048
Foto-5 (laag 2)
Bekijk bijlage 596049
Foto-6
Bekijk bijlage 596050
Foto-7
Bekijk bijlage 596051
Foto-8
Bekijk bijlage 596052
Foto-9
Bekijk bijlage 596053
Foto-10
Bekijk bijlage 596054
Hi Peter, Dank voor het delen van dit artikel. Ik heb met veel interesse dit en andere artikelen gelezen op de website van het Gilde van Vrijwillig Molenaars. Ik ga je suggestie zeker als detail toevoegen.Het gaat er erg realistisch uitzien, Eugène.
In laatste Gildebrief van het Gilde van Vrijwillig Molenaars stond net een artikel over de houtzaagmolen en het wateren van de stammen:
Bekijk bijlage 596353
Uit de tekst:
“Op het uiteinde van de stam wordt een metalen plaatje aangebracht met de kenmerken van de boom. Verder wordt een gat in de stam geboord waardoor een touw wordt getrokken. ….. De stam wordt daarna in de kolk aan een paal vastgebonden.”
Mogelijk een idee voor wat kleine details in je kolk?
Ps: Leuk om in persoon kennis te hebben gemaakt in A’dam. Een ‘gezicht te zien achter de bouwer’ is altijd leuk.
Gr. Peter
Dat gaat er op lijken, Eugène. Mooie details!Houtzaagmolen | Details (4)
Ik heb de trap aan de voorzijde verder afgemaakt, geschilderd en geplaatst (Foto 1-4). Daarnaast heb ik nog enkele staalkabels gemaakt (Foto 5-7).
Foto-1
Bekijk bijlage 603130
Foto-2
Bekijk bijlage 603131
Foto-3
Bekijk bijlage 603132
Foto-4
Bekijk bijlage 603133
Foto-5
Bekijk bijlage 603134
Foto-6
Bekijk bijlage 603135
Foto-7
Bekijk bijlage 603136
Misschien opzettelijk, misschien niet, maar ik vind dat poppetje op de foto's altijd zo geinig.
Net of die staat te bekijken hoe het geworden is.
gegarandeerd een veiligheidsadviseurdat poppetje lijkt inderdaad wel de ideale opzichter in de bouw
Als je dan inderdaad die kwastjes op de achtergrond gebruikt kan ik daar inkomen, ik zou een roller nemen.PS. Mijn voorzichtige inschatting is dat ik nog wel een maand zoet ben met deze winterschilder klus