Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank Herman voor je bericht en verder ook dank aan de personen, die op de leuk knop drukken en/of dit bouwverslag volgen/lezen.Telkens weer verbaas je me hoe strak je die polystyreen verwerkt krijgt.![]()
Ja en wat mij betreft een veel beter extra thin alternatief met bovendien een lekkere geur. Andere smaken heb ik ook, maar gebruik ik bijna nooit.Ik zie dat je de limonene cement gebruikt. Een volwaardig alternatief voor de Extra Thin cement.
Hi Bram, dank voor je bericht. Je opmerking inzake de dekrondte klopt helemaal. Echter ik ben al blij dat ik dit waterlijnmodel redelijk kan maken.Hey Eugène,
Ik heb nog niet eerder gereageerd. Ik vind het prachtig wat je allemaal maakt.
Als scheepsbouwer is er wel een dingetje wat me opvalt. Dit soort schepen hebben eigenlijk altijd dekrondte. Ik weet niet of je daarmee nog iets kan en/of wilt doen. Maar dat zou het denk ik nog wat realistischer maken.
Succes met de rest van het project. Het wordt prachtig.
Hi Marc, dank voor je bericht en ik hoop dat je weer snel helemaal hersteld bent.Prachtig project!
Grtjs,Marc.
Hi Ruud,Ik zie dat je Vallejo Modelcolor gebruikt. dat is watergedragen verf.
Ze hebben mij meermaals verteld dat dat niet goed gaat met een kunststof ondergrond.
Ik gebruik daarom voor kunststof om die reden altijd Humbrol Enamel verf, en daar baal ik een beetje van omdat die niet zoveel kleuren hebben...
Hoe doe jij dat????
Wel weer heel mooi wat je laat zien..