2e rondje tijdens de compas calibratie moet je inderdaad doen met de neus down.
Verstandig om de failsafe te testen.
Wanneer in de assistant het failsafevakje blauw wordt wanneer je de zender uitschakelt, kan je er van uit gaan dat het werkt.
In het veld;
Mooi ruim gebied uitzoeken (geen bomen, water, auto's of mensen in de buurt.
Compas calibratie doen. Telefoon, sleutels etc niet in je zak.
Copter op zo'n 2 meter hoogte laten hoveren en gps inschakelen.
Even wachten tot je zeker weet dat ie op zo'n plek blijft hangen.
Zender uitzetten en duimen.
Verstandig om de failsafe te testen.
Wanneer in de assistant het failsafevakje blauw wordt wanneer je de zender uitschakelt, kan je er van uit gaan dat het werkt.
In het veld;
Mooi ruim gebied uitzoeken (geen bomen, water, auto's of mensen in de buurt.
Compas calibratie doen. Telefoon, sleutels etc niet in je zak.
Copter op zo'n 2 meter hoogte laten hoveren en gps inschakelen.
Even wachten tot je zeker weet dat ie op zo'n plek blijft hangen.
Zender uitzetten en duimen.