Schoener La Sutil

Sedert lange tijd weer eens een bouwdoos aangeschaft , ook vanwege het lang duren van de corona crisis . Hier in Belgie nog steeds iedereen in zijn "kot". Dus een kitje gevonden op 2 de hands . Nu vind ik wel praktisch niets terug op internet behalve op wikipedia maar anders nergens een bouwverslag of zo ? De handleiding is in het spaans ?
Zou er hier al ergens een verslagje zijn of iets gelijkaardigs wat me kan helpen met de bouw ?
P4100001.JPG
P4100002.JPG

Heb je enig idee hoe oud deze doos is? Ik heb ook niets kunnen vinden op internet.

Het zou wl kunnen dat dit een vintage bouwdoos is , er zat zelfs nog een bruine enveloppe in met de kit van een Optimist ,ook in een vreemde taal ?
P4110001.JPG

Dit is een zeer oude set. En geloof me dat vergt veel van je inbeeldingsvermogen om hier een mooi eindproduct van te maken. Ik heb er ervaring mee. Het is juist die uitdaging die het zo plezierig maakt.

Ok , top . Blij nog eens verslag te maken . Stille tijden in vliegtuig en heli bouw waar ik anders actief ben . Ik heb ondertussen aan 1 van mijn dochters gevraagd om de handleiding wat te vertalen . Was zelf ook al begonnen via programma's op pc maar ... :confused:

Nog niet begonnen aan de bouw vanwege het mooie weer hier maar daar zal wel verandering in komen . Alvast eens de inhoud van de doos op foto gezet en dit is wel heel net gedaan . Er zit ook een soort karton rompje bij waarrond je de latjes kan leggen maar ik ga voor de klassieke opbouw .
P4120001.JPG
P4120002.JPG
P4120003.JPG
P4120004.JPG
P4120005.JPG
P4120007.JPG
P4120007.JPG

Wat is de bedoeling van die link Timberwolf? Ik zie dat het de 2 de keer is dat je die post ? Ik zie de Sutil er niet tussen staan ?

Back