Scania

Hallo,

Bij deze wil ik mijn scania ook even showen :D
De plannen zijn om zowel onder de trailer als onder de trekker een derde as te plaatsen.
En waarschijnlijk komen er stickers van een vuurwerkbedrijf op de zijkant van de trailer.
dsc00750ni3.jpg

hallo,
en ik dacht dat de mijne heel mooi was ,
maar die is ook wel super gaaf.

groetjes speedy

Hoi,
deze truck ziet er heeeel gaaf uit! 8O
Vooral de beschildering (met zilvere streepjes) vind ik goed gelukt.
En nog veel succes met de verbouwing van de truck + trailer. Met 3de as zal deze combinatie nog veel mooier ogen!
Philippe

Heel mooi! Hoe heb je de zilveren stukken in de gril gemaakt? Met de hand geschilderd? Of stickers?

@KriZ,

De zilveren stukken heb ik met de hand geschildert. Alleen hoe hoger je op de grill komt hoe minder scherp de randen zijn, dus dan moet het echt even op gevoel. Maar de waterverf die er teveel op zit, kan je er na de tijd zo weer afkrabben omdat er een goede harde laag autolak onder zit.

Grtz,

Anton

Ps, zijn er al adressen waar ik een topline dak en spiegelsets kan bestellen?

hoi mensen het is echt een moooien auto hoelang ben je er mee bezi geweest ik heb presies dezelfde gekocht gister maar ben aan het kijken of er een topline dag voor bestaad gr king off the road

@king of the road,

Ik hoop dat je de truck wel geimporteerd hebt, anders heb je teveel uitgegeven. Maar ik ben ongeveer een maand bezig geweest om hem in elkaar te zetten, inclusief het spuitwerk. Nu moet hij nog verbouwd worden. Het bij elkaar krijgen van de onderdelen neemt de meeste tijd in beslag.

MVG,

Anton

Ps, Fijn om te horen dat iedereen mijn auto mooi vind :)

hallo

ja er bestaan vanaf 27 juli ook top - liner daken + een spioler setje +al de nodige shroeven en een mal voor de originele boor gaatjes over te boren
zodat het dak perfekt past op een tamiya high - liner
In de Doos geleverd als 1 set inhoud bestaat uit

1x Topline Cab met 4 stuks ingegoten bevestiging bussen M3.

2x Topline zij spoilers inclusief bevestiging schroefjes M1,5.

1x Topline Dak spoiler inclusief bevestiging schroeven.

1x Boor mal om de 4 hoekgaten over te nemen in de cabine bovenrand.

1x Montage handleiding en afwerk advies m.b.t spuiten / lakken en tevens garantie bepaling.

en de prijs is 72,50 zonder verzending en btw

groetjes speedy

@anton ik heb hen in nl gekocht voor 350 maar welke spuitbusse heb je gebruikt want ik zoek ook zo iets maar dan met licht en donker blauw en hoe krijg jij die fotos er op ik heb een onderwerp aangemaakt genaamd scania king off the road maar krijg er niet fotos op

hey speedy weet jij waar ik die kan bestelle en zitte er ook de topline spiegels bij gr king off the road

350euro is echt veel te veel. Ik dacht dat de adviesprijs 299,00 was. Als je hem in hongkong had gekocht had je hem voor de helft.

Heey,

Ik heb hem ook via Hongkong besteld, voor €235 inclusief verzendkosten. Voor die €115,- Had je ook andere leuke dingen kunnen kopen. :cry:
Ik heb voor de kleur spuitbussen van Motip gebruikt, eerst een primer dan de kleur en dan varnish er overheen. Bij elke stap meerdere lagen gebruiken natuurlijk
Voor de zilveren strepen op de grill enzo heb ik waterverf (voor modelbouw) gebruikt, omdat je het niet kan afplakken. Ook wou ik geen risico nemen dat de verschillende soorten verven elkaar gingen opvreten.

MVG,

Anton

Hoi,
zoals mij, ik heb hem in Hong-Kong besteld, via e-bay, voor 200$. Het goedkoopste van heel e-bay. En met de verzendkosten (3-6 dagen) was het 296$, omgerekend naar euros, 223€. Schilt niet zo geweldig veel maar ik heb toch besloten om hem daar te bestellen. Ook kan je andere verzendopties kiezen. (1-2 weken) dat schilt een 15 euro. Hier in de plaatselijke modelbouwwinkel was hij ook 350 € :s.

Philippe

Ik had de Scania + MFU uit HK voor 365euro incl verzendkosten. In nederland vragen ze alleen voor de mfu al 300euro.........

How, mooi prijsje! 8O
Als ik wist dat de het zo goedkoop was, de MFU inbegrepen in de kit, had ik het misschien ook overwogen... maarjah te laat.
Philippe

Back