Scania Torpedo bouwen

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Ro-tje, 28 sep 2011.

1. ArjanN

ArjanN

Lid geworden:
    19 jun 2011
    gewoon komen RJ! wil ook nog ff komen kijken!

ben je al veder met de cabine????

2. Ro-tje

Ro-tje

Lid geworden:
    6 mei 2011
    Ja waarschijnlijk ga ik er wel heen even kijken of het een beetje uitkomt tegen die tijd

3. Ro-tje

Ro-tje

Lid geworden:
    6 mei 2011
    Vanavond weer even aan het bouwen geweest. De servo voor de sperren gemonteerd en de rijregelaar, ontvanger en accu even aangesloten gehad en een paar test rondjes gereden. De versnellingsbak servo en de servo voor de sperren moeten nog wat beter afgesteld worden. Maar de eerste rondjes door de kamer zijn gereden.

4. addicted2blue

addicted2blue

Lid geworden:
    28 dec 2012
    dat moet alvast een zeer fijn gevoel en moment geweest zijn, ik zal daar nog eventjes geduld voor moeten oeffenen.
    Maar dat moment zal er zekerst komen :)
    Ben zelf m'n eerste truck (MAN TGX 6x4) aan het bouwen en neem er mijn tijd voor, heb mijn truck al meer dan 1 jaar en dit jaar nog van dortmund alle elektronica en trailer meegebracht en heb amper gedaan met het spuitwerk en monteren van de voor en achterlichtjes. :)

5. Ro-tje

Ro-tje

Lid geworden:
    6 mei 2011
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Vandaag weer wat aan het bouwen geweest.
    Tank en cabine op het chasis gezet en begonnen met het inbouwen van de elektronica.
    De Daf er bij gehad om een beetje als voorbeeld te houden. Hier heb ik al heel wat uurtjes puzzelen ingestoken om alles goed in de cabine te krijgen

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  6. Boi

Boi

Lid geworden:
    4 jul 2010
    Erg mooi jonge aant worden.

7. Ro-tje

Ro-tje

Lid geworden:
    6 mei 2011
    Vandaag weer lekker bezig geweest met het inbouwen van de lichtset. Deze wordt alleen via de - geschakeld dit is bij ledjes van belang kwam ik vandaag achter dus bijna alle voorbereiding voor niks geweest. En alles om moeten solderen. De cabine is klaar nu de achterlichten nog.

Deel Deze Pagina