Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dankje armin. De truck zit nu zo'n beetje alles op komen nog een paar dingen bij. Maar dan moeten eerst de steun poten van de kraan erop zitten om te weten hoeveel ruimte ik heb
Ziet er gaaf uit marco maar airbrush is net mijn ding
knappe details die je er opmaakt
en om nog even terug te komen op dat topline dak, als je zo een overzichts foto bekijkt geef ik je groot gelijk dat je er een highline van maakt
Vandaag weer even verder gegaan met de truck. Ik ben begonnen om de kraan wat meer details te geven, En ben bij de steunpoten begonnen. Zodra die klaar zijn kan ik voor aan de rechter kant nog een klein gereedschap kist maken waar ik het bedienings paneel van de mfu ik kwijt moet. De ruimte op een openlaadbak is allemaal een beetje beperkt om alles netjes kwijt te raken zonder overal knopjes en draden tezien.
Ik heb de steunpoten en de schuif buis groot en deels in elkaar. Der zit nog wel een hoop afwerk werk aan. de kraan voet heb ik ook in gekort zo dat hj mooi op de steunpoten kan komen.
Aangezien het niet zo.n hele zwaren autolaadkraan is gebruik ik de bijgeleverde voet en maak ik geen draaikrans.
Vandaag weer even bezig geweest. Ik had niet zo heel veel zin om aan de kraan te werken heb de heledag al met kranen bezig geweest. Dus besloot om aan de spoiler te gaan.
op een bak wagen met lange zijfenders is zonde van de ruimte tussen de cabine en laadbak. Wat ze daarom vaak doen is geen zijfenders er op of de verkorte versie vanuit fabriek erop. Bakwagen is dat meestal standaard. Dus ik heb de zijfenders ingekort. Verder zie je steeds vaker een r serie met highline cabine met een topline spoiler rijden, Vaak in de stenen transport en open opleggers. Aangezien ik nog een compleet topline dak heb liggen heb ik de spoiler even gepast, Maar vond hem iets aan de korte kant en ik vond het zonde om het dak niet compleet te houden of evt te verkopen. Dus ben zelf een spoiler gaan maken. Hierbij het resultaat. De schroefjes waar hij nu mee vast zit worden nog weg gewerkt of daar plaats ik de zwaailampen.
11e he sander hoop dat ik de kraan erop heb staan. Maar het is gekkenhuis op mijn werk nu vanwegen vakanties dus weinig bouw tijd. Dus is de vraag wat ik nog erbij kan maken
Aangezien ik volgende week met de rijdag de kraan het liefste erop heb staan. Ben ik vandaag toch maar even aan het knutsellen gegaan. Ik heb de steunpoten wat meer afgewerkt en ben met het kraan frame begonnen. Het kraanframe licht nu klaar om gemonteerd te worden op de auto alleen het moet nog afgewerkt worden maar dan moet het toch echt wat minder warm worden.
Zo gister en vanavond weer even bezig geweest om de auto klaar te maken voor zondag.
het is me in iedergeval gelukt om de kraan er op te hebben staan. Daarna ben ik begonnen om een extra kist te maken aan de rechterkant. Ik moet namelijk nog ergen me bedienings paneel van de mfu kwijt. Helaas ga ik die nog niet af hebben zondag.
Thanks. Begin nu toch wel een beetje op zijn end te raken denk.
Het kistjes rechts nog en wat kraan onderdelen en dan moet ik toch echt over
kleuren combi gaan nadenken