Scania r500 topline Bakwagen en Schamel aanhanger

Vandaag weer even verder gegaan. Ideaal die kerst dagen teminste een beetje vrije tijd.

Weer even verder gegaan met de lichtbak binnen kant voorzien van alumium folie voor het verspreiden van het licht. verder een randje boven in gemaakt dat je niet tegen de ledjes aan kijk. daarna voorzien van matte lichtplaat. de licht opbrengst is genoeg nu alles 1 keer geplamuurt. moet nog een laagje hebben om hem mooi strak te krijgen. Ook ben ik even onder tussen met de cabine bezig geweest om de verf resten te verwijderen

IMAG0157_1.jpg

IMAG0158_1.jpg

IMAG0159_1.jpg

IMAG0160_1.jpg

IMAG0161_1.jpg

IMAG0162.jpg

Vandaag weer even bezig geweest met het spuitwerk van de voorkant van de scania. Morgen even in de lak zetten als het allemaal uitgehard is. Het creme kreeg ik niet helemaal op de foto met kunst licht

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dankje koos De hoekes moet ik nog een beetje ronder maken dan heb je niet echt van die punten erin. Blijft lastig dat smalle spul mooi af te plakken

Vandaag de hoekjes even wat meer afgewerkt en de spullen in de blanke lak gezet.
Ben er tevreden over lak zit er strak op

IMAG0194_1.jpg

IMAG0195_1.jpg

IMAG0203.jpg

iedereen een prettige jaar wisseling

Dank julle. Siebe neem er de tijd voor en als je geen zin heb ga wat anders doen het is even 2 a3 uur priegelen maar het resultaat mag er dan wezen. ga het niet even snel doen want daar ga je spijt van krijgen

Vandaag weer even lekker bezig geweest eindelijk weer even tijd op mijn zondag.
De onder grill voorzien van het gaas en gemonteerd. Ook in de boven grill voorzien van 2 lampjes en de hoekschiltjes en de grill even gepast en de lichtbak verder afgewerkt en begin gemaakt aan de zonneklep.

nu nog even spiegels bestellen en de zonne klep strakmaken en dan kan de cabine in de kleur

IMAG0216_1.jpg

IMAG0217.jpg

IMAG0218_1.jpg

IMAG0219.jpg

IMAG0220_1.jpg

IMAG0221_1.jpg

IMAG0222_1.jpg

IMAG0223_1.jpg

IMAG0224_1.jpg

Word geen moeijes auto. Het word een v ammers trransport de rijp auto.

Bekabeling is wel wat dik maar krijg alles mooi weg gewerkt hoor. Deze kabels kunnen ook wat hebben en zijn niet zomaar door

Dankje siebe.

Tot nu toe schakel ik alles gewoon via de mfu van tamiya. Je kan tot ongeveer 20 ledjes per kanaal afnemen zonder problemen. Je moet ze allen in aparte series van 2 ledjes maken en dan alle plussen en minnen bij elkaar op 1 kanaal. wel bij elke serie ledjes aparte weerstandjes gebruiken zoals je op de foto ziet.

mocht je nog meer willen weten geen probleem

Bedankt voor de info. Een mfu is mij op het moment toch te kostbaar. Maar is wel een van de makkelijkste opties. Ik heb er voor nu even een goedkoop led setje in gezet. En ik denk dat ik in een later stadium iets met de CTI modules wil gaan doen.

Groeten Siebe

Ja klopt is een dure unit het is dat hij erbij zat in deze set anders had ik het ook anders opgelost. Het blijft een grote dure lompe kast die je kwijt moet raken in je cabine. Met cti moet het ook werkend te krijgen zijn allemaal hoor

Back