Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook doe ik de twee foto's die in de beschrijving staan afgedrukt en die volkomen anders zijn dan het A4-tje.
![]()
![]()
-----------------------------------
met vriendelijke groet
wil
Ik zet het hier maar even weg.
Het zou er op kunnen lijken dat ik door mijn commentaar iemand van het forum heb gejaagd, of de lol van het bouwen heb verstoord.
Ik heb met Wil contact gehad, en we gaan morgen ochtend eens "live" kijken wat er mogelijk is om het te fatsoeneren.
Niet dat ik alle oplossingen heb, maar misschien kunnen een paar tips of suggesties e.d. helpen.
Daar is het forum tenslotte óók voor![]()
Wil op weg helpt een boot te maken waar hijzelf zeer tevreden over kan zijn - ongeacht wat anderen er van vinden.
Na de opmerkingen van Germt heb ik wel getwijfeld of ik verder moest gaan op dit forum. Of mijn eigen weg gaan bij de bouw van dit schip.
/QUOTE]
Dat risico had ik ingecalculeerd........
Helaas konden je voorgangers dat soms niet, en stoppen met de hobby.
Ik vindt het fantastisch, dat je door bijt, dat zijn de échte bouwers!!!!
We komen er wel uit, gaan morgen na de koffie rustig even kijken hoe we dit varkentje gaan wassen
Het is een Engelse romp, toevallig kan ik daar wel wat mee
En........ opgeven is géén optie!!!!
goed idee, mogelijk een idee dat iedereen zijn locatie in zijn profiel invult, zodat dit soort contacten vaker gemaakt kunnen worden bij mensen die in dezelfde regio wonen.