Rustler mustang GT 350

Dat gaan we zeker proberen! Ik heb gekeken naar de tin coated hafts. Alleen ik krijg geen specifieke voor de rustler gevonden. Is er een maat ervoor?
Ook ben ik op zoek naar limegroene shock socks weet iemand die te vinden ?

Vandaag na een kleine crash.. Castor block gebroken. Breken die zo snel.. Of gewoon pech? Ieder geval nieuwe besteld en misschien een keer over op alu.

Gewoon pech denk ik.. die op m'n Slash en Stampede hebben het echt superlang volgehouden.

anyways, je zou eens kunnen kijken naar schokbrekers van een E-Revo. die zijn behoorlijk stug, en korter als de originele Rustler shocks. Maar als je die shocks er op zet, is de rustler wel alleen voor straatgebruik aan te raden, omdat die dan toch vrij laag komt te staan.
Maar dat is iig een goedkope oplossing, gezien je de normale E-Revo shocks voor weinig op ebaykunt scoren. (ook de teflon gecoate GTR variant moet goedkoop lukken.)

Doe niet té wild met die Anacondas, want anders kun je stukjes rubber gaan rapen en vangen. Ik bedoel hiermee: ga geen 31/76 o.i.d. gebruiken met 3S.

Op de kap zitten "snijlijnen". Dit doe je heel voorzichtig met een heel scherp punt mesje. Ok heb "creatief" bij gesneden om de kap passend te maken. Daarna spuit je hem in de gewenste kleur

Dat is inderdaad ook een optie. Echter met een mes vind ik dat je wat mooiere rondingen kunt insnijden. Maar dat is persoonlijk denk ik

Vandaag een bestelling gedaan van het volgende:

ST Racing (alles in groen)
Front en rear tower
Alu bulkhead
alu shock caps
Caster blocks

RPM
A arms rear en front

GTR Revo Shocks (kijken of het bevalt en anders gaan ze er zo weer uit)

Nu afwachten tot het binnen komt..

Back