Rustler mustang GT 350

Sinds kort heb ik mijn eerste auto een Rustler VXL aangeschaft. En gisteren begonnen aan mijn eerste projectje de body vervangen.
ese5asud.jpg

De kleur die ik het mooist vond is parelmoer wit. Dus gisteren bij de lokale winkel verf gehaald en direct aan de slag gegaan. En zo is ie geworden:
e3egadaq.jpg
ete9unyq.jpg

Hij raakt met sturen de kap nog wel een beetje dus even kijken hoe ik dat het mooiste aanpas.. Of bij knippen oid

Nu nog andere wielen en velgen.. Velgen misschien witte Rulux en banden jconcepts g loc (iemand ervaring mee?)

Mooie body. Je weet alleen wel dat de meeste verfsoorten niet hechten op lexaan, waar de meeste body's van zijn gemaakt? Met wat pech springt de verf, als die goed is doorgehard, er zo weer af. Speciale lexaanverf blijft altijd een beetje flexibel, ook wanneer volledig opgedroogd.

Wat betreft het aanlopen van de wielen, je kan iets langere steunen proberen, zodat de kap iets hoger komt te zitten. Staat misschien nog wel beter ook.

Uiteraard heb ik lexaanverf er zit een rc winkel hier in de buurt maar ik wil niet zomaar reclame maken ;) . Ik heb nu een kleine spacer tussen de shocks zitten en dat helpt iets. Maar ik vind de auto lager zelf wat mooier maar dat is smaak. Over het spuitwerk ben ik niet helemaal tevreden maar goed voor de eerste keer niet verkeerd. Misschien dat ik de motorkap nog met carbon folie wil bedekken maar eerst zo even proberen.

vind het geen gezicht.

Ik deel spijtig genoeg je mening,een rustler is leuk,de kap is op en top,maar de combinatie... laat naar mijn mening een beetje te wensen over.
Maar heb het gewoon nooit voor onroad kappen op offroad wagens gehad.
Vind het een beetje verkrachting van de oldtimers.
Maar ieder zijn smaak en goesting,hoop dat je er een beetje fun van hebt,want lang blijft zo'n kapje niet mooi op een basher ;)

inderdaad.

en een mooi passende kap op een auto met zo'n wielen zal echt niet meevallen.
wel een nette kap trouwens.

Ik gebruik de rustler vooral voor onroad of op gras. Nu vind ik op onroad dat de auto snel overheld in de bocht.. Kunnen de shocks afgesteld worden stugger bijvoorbeeld ?

Ik gebruik de rustler vooral voor onroad of op gras. Nu vind ik op onroad dat de auto snel overheld in de bocht.. Kunnen de shocks afgesteld worden stugger bijvoorbeeld ?
Je kan van die kleine clips op je shocks plaatsen zodat de veren wat worden ingedrukt. Dan is ie iets stugger in de bochten.

Die clips zijn toch Spacers? Om je auto wat hoger op de wielen te zetten?? Ten minste daar lijken ze mij voor. Heb ik dat fout dan?

Back