Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat viel inderdaad niet mee, maar het gaat wel goed komen. De onderste zitten er ook al op, die lopen van de scheg parallel met de bovenste berghouten tot de net onder de ankerkluizen. Foto als ze er alle drie opzitten...Valt niet mee tussen al dat touwwerk.![]()
Nog een paar dagen denk ik, nog wat rolletjes touw aan de belegpunten hangen en dan is het echt helemaal klaar....Wanneer is de tewaterlating?
Ja, want dat is toch een beetje champagne sprenkelen en de rest opdrinken?Er zit er een in spanning te wachten.![]()
Daar proosten we op, jij een glaasje fris en ik mijn biertje.Ja, want dat is toch een beetje champagne sprenkelen en de rest opdrinken?
(sprak de man die eigenlijk vrijwel geen alcohol drinkt)...
Is natuurlijk een mooi compliment Koos, bedankt, maar het is geen hij, maar zij, een schip is altijd vrouwelijk, zeker met een naam als 'Royal Caroline'. Des al niet te min waren zeelui er van overtuigd in die tijd dat vrouwen aan boord altijd ongeluk brachten en daarom dan ook niet gewenst waren. Een bekent gezegde was dan ook; 'Een vrouw en een kip is de pest op je schip'Tja, wat moet je hier nu nog van zeggen...
Hij is schitterend Piet![]()
Ay, wat een blundermaar het is geen hij, maar zij, een schip is altijd vrouwelijk, zeker met een naam als 'Royal Caroline'![]()