Rode vliegtuig kwijt?

Zal hem vanavond proberen te bellen. Moet nog ergens zij'n telefoonnummer en adres hebben liggen

ik kreeg vandaag in een keer heel veel pb ik dacht van wat is er aan de hand tot dat ik vernam dat mijn saggita meschien gevonden was.
ondertussen heb ik al met wat mensen contact gehad en het zou echt geweldig zijn als dit hem is
ik ga kijken of het lukt om contact op te nemen met de vinder van het model

over de schaden weet ik nog niks hij is nog bij de vinder hij sheen ong 4 kilometer van het vgt gevonden te zijn

Max, wat ont-zet-tend fijn dat 'ie terecht is!:banana:

Ik stond, toen het misging aan de andere kant op het sleepveld te sturen en heb dus niets gemerkt.
Ik las het pas toen ik weer thuis was.
Ik heb, net als velen van ons, met je meegeleefd.

Nu kun je gewoon weer meevliegen met de midwintermeeting!

Ik heb, toen ik een jaar of 16 was ook een keer een model zien wegvliegen.
Was m'n eigen schuld, zelfgebouwde RC set had gewoon te weinig reikwijdte.
En terwijl we nog aan het zoeken waren kwamen we iemand tegen die vertelde dat hij al een model (uit wat hij beschreef moest het dat van mij wel zijn) had teruggebracht naar het vliegterrein.
En ja hoor, toen we daar terugkwamen stond 'ie vrijwel onbeschadigd op mij te wachten.

Ik heb toen een nieuwe, betrouwbare RC set gebouwd en ik ben nooit meer iets kwijtgeraakt.
Mijn schakelaars (als ze er al opzitten) zijn buiten het 'vastpakgebied' geplaatst, want die ongein die jouw nu overkwam, daar heb ik geen zin in.

Het model dat er (in 1969) tussenuit kneep:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man,
Als je je kist crashed is al balen genoeg,maar op de manier kwijt raken zoals jij hebt gehad is wel helemaal K..
Maak je niet zo vaak mee dat je de kist terug krijgt.
Gefeliciteerd.
Neet nog bedankt voor de moeite.

m vr gr
Gerald

Helemaal top dat het 'm echt is ! Ik ben blij dat ik het verhaal van 2 juni hier toch heb verteld, ik dacht eerst nog dat het wel heel toevallig zou zijn maar besloot het toch maar te melden onder het motto "baat het niet......":D

Ik, en velen met mij, zijn heel blij voor je Max !!! Ik hoop dat je hier nog even laat weten WAAR de kist precies is gevonden en details over de waterschade...

Ennehhh.......wel weer mee gaan vliegen he ! Zo hoog als deze kist hebben er maar weinig gezeten die dag, en die zaten allemaal druk te sturen.....jij niet hahahahaha;)

heb hem vandaag opgehaald er zaten leterlijk plassen water in dus of hij vtg in de winter haalt weet ik niet op het oog lijkt hij onbeschadigd maar onder de bedenking van de kist is toch best wat schade het word nog best wel een opknap project

En de electronica ? Ik heb ooit een cap buiten laten staan in de tuin in de zomer...plensbui....heeft nooit meer goed gevlogen :-/

Ik heb gelijk mn 06 nummer op mn mimi gezet :D

Mag ik nu een keer gratis parkeren en vliegen op de Ginkelse Hei?:D
Ja!!!!! Stuur me maar een PB'tje als je dat echt wilt. Dan ben je mijn gast.

Arjan (de organisator van het treffen waar de Sagitta zonder toestemming te vroeg het feestje heeft verlaten)

Back