Rock crawler en scaler topic

Ik heb een vraagje,

Ik heb sinds een week ook een wraith,maar nu ben ik mnog wat huiverig met door het water/modder te rijden,want ik kan nergens echt vinden of de esc. en de servo die er rtr in zitten,of die nou echt waterdicht zijn,of dat het gewoon gokken is.
weet iemand dit?

Ik heb namelijk geen zin er in dat de boel affikt.

verder vind ik het een prima wagen,waar ik met mijn Bullet HD nog wel leuke filmpjes mee ga maken.

ja marco dat zal jij niet weten hahah

dan moet he ook op zo iets gaan lijken Pinki

WP_001271.jpg

mooi gefilmd, ziet er goed uit zo. alleen de (scale) snelheid ligt vrij hoog. ;-)

Dank voor je compliment.
Inderdaad lag de snelheid wat te hoog...'learning all the time', zeg ik altijd maar :D :D

Ik begin er nu iets meer feeling voor te krijgen, dit was 1 van de eerste trails die ik liep, ga voortaan wat meer werken aan 'scale-like' rijden...
Heb sinds kort ook een FPV set binnen, is eigenlijk voor mijn vliegtuigen en/of quadcopter, maar ga t zeker op de Wraith ook proberen...

Mzzl...

Als ik Bully assen met een vertraging van 38.42:1 neem, loopt de wagen dan voor crawlen te snel op 3S (met een kv van 3000 en 100mm wielen kom ik op 16km/h uit)?

Ik heb een hpi sprint 2 sport met watedichte electronica,en een 15T geborstelde motor

dit zou ik in principe kunnen overzetten aangezien ik in de hpi brushless wil doen.
Maar nu zit ik met 2 vraagjes:

is 15T sneller dan de stock motor die nu in de wraith zit?
en zit er op die esc wel een dragbrake?

Ik ben niet zo bekend met de snelheid van geborstelde motors.

Geloof dat rijd een stuk lekkerder

Stock lig der een 27t op

Als ik me niet vergist heb imprzapino brusless set der op liggen van ik meen om nabij 13 turns

Wat voor regelaar heb je der op liggen dan????

welke

Ik heb een Tekin redline 13.5t brushless motor en een Mamba Max Pro regelaar + een 20A bec van Castle Creations. Stuurservo is een Hitec 7954hs. Dit alles zit in heel veel laagjes plastidip en dan kan dit:
52a9d515-3a53-7fe6.jpg

52a9d515-3af3-f536.jpg

52a9d515-3b03-ed53.jpg

die 15 T is ook brushed,maar die zou dan sneller zijn dan de 27T?

de esc is een hpi sc-15wp

meer zou ik niet weten

geen hill brake wel waterproof:rolleyes:

Reversable speed control. Use with brushed motors down to 15 turn.
The waterproof SC-15WP electronic speed controller features a LiPo battery cut-off to make your driving time safe as well as fun! You can use a 6- or 7-cell NiMH battery, OR a 2S Lithium-Polymer battery for extra speed and power! The safety cut-off makes sure any LiPo battery isn't discharged too much, extending its lifetime while protecting your batteries!

Waterproof!
6- or 7-cell NiMH compatability
2S LiPo compatability
LiPo safety cut-off
Standard battery plug
Dual bullet-style motor plugs

crawlen\scalen blijft me gigantisch interesseren qua looks maar weet niet of ik het rijden ook wel echt wat vind.
Nu vind ik een axial nogal aan de prijzige kant om te proberen, zijn er nog andere merken\types die wat meer een beginnersbudget hebben?
Heb ook wel al zitten kijken naar bijv. een losi micro trail trekker maar ik ben bang dat dat weer net iets te klein is?

Eris een redcat crawler die Conrad onder eigen naam ook verkoopt die rtr lang niet slecht is. Is zeker een leuke starter, al moet je geen wonderen verwachten. Ze komen in Purmerend redelijk goed uit de verf iig.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja of een 2 de hands 3 speed (rond de 300)

axial scx kost kit versie (kost 250 nieuw)

Cc01 kost rond de 100 euro 2 de hands

heb zelf een best wel extreme cc gebouwd en daar kon ik leuk mee komen.

nu rijd ik met een redelijk stock highlift 3 speed van tamiya

en de keuze is daar om gevallen vanwege de versnelings bak.

kom anders is naar een meeting toe en probeer is een wagen voor dat je wat koopt

Back