Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
beste vliegers en niks doeners van de ACH,
Ik kan het niet laten om dit goede nieuws voor mij te houden daarom met grote uitzondering wil ik via het dit draadje jullie vast kenbaar maken dat de AeroClubHeemskerk de omgevingsvergunning voor onbepaalde tijd voor het nieuwe veld rond is. Er zijn geen bezwaarschriften bij de Raad van Staten en rechtbank in Haarlem binnen gekomen hiermee komt de tijd van 1 1/2 jaar onzekerheid tot een einde.
ben vanavond waarschijnlijk niet meer aanspreekbaar, :celebrate::celebrate:
Gr. André
beste vliegers en niks doeners van de ACH,
Ik kan het niet laten om dit goede nieuws voor mij te houden daarom met grote uitzondering wil ik via het dit draadje jullie vast kenbaar maken dat de AeroClubHeemskerk de omgevingsvergunning voor onbepaalde tijd voor het nieuwe veld rond is. Er zijn geen bezwaarschriften bij de Raad van Staten en rechtbank in Haarlem binnen gekomen hiermee komt de tijd van 1 1/2 jaar onzekerheid tot een einde.
ben vanavond waarschijnlijk niet meer aanspreekbaar, :celebrate::celebrate:
Gr. André
baal als een stekker. Die post nl zuigt enorm met zijn stakingen. Ik krijg dus nu niet het bestelde lager binnen van hobbymaniac. Het ligt in Slotervaart in het sorteer centrum te wachten tot die luie flikkers is gaan werken.
weet niet of dat mogelijk is dat je je pakketten daar zelf ophaalt?
heb je naar het sorteercentrum zelf gebeld Jerkev?