Zo over indoor gesproken.
Leuk partijtje gekocht voor 60 euries
Leuk partijtje gekocht voor 60 euries

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt toch wel Arko mag ik hopen?![]()
werkt er net en loopt nu al te zeiken............![]()
Ja ik zit naast de ARKO
Nee, valt wel mee hoor........... Kan er alleen niet tegen als het te warm wordt. Dan krijg ik last van holtorren. Kan dan niet stil zitten.
Ja ik zit naast de ARKO
Nee, valt wel mee hoor........... Kan er alleen niet tegen als het te warm wordt. Dan krijg ik last van holtorren. Kan dan niet stil zitten.
Dus geen 22 dagen op het strand van Rhodos voor Jasper![]()
Ziet er weer gelikt uit Junkie![]()
Zo, de subwoofer voorzien van een paar wielen. Frame van 45x45 vuren, had ik nog liggen.Ruimte voor de generator. Alleen nog een duwstang knutselen. Niet de mooiste, niet de grootste maar wel functioneel en met het beste geluid.
![]()
![]()
1x Aanstekerplug (5A max. om USB te laden)
2x +/- 4mm banaan (totaal 15A max.)
1x 65W RMS subwoofer
2x 30W RMS speakers
1x 3.5mm stereo input
Aan de andere kant nog een fan voor geforceerde koeling.
Ziet er goed uit.zojuist de hercules velgen netjes gespoten in gun metal , ziet er meteen weer gelikt uit .
morgen de blanke lak erover en klaar , zaterdag naar de bandenboer , en krijgt hij er mooie metzlers op .
Voor op het veld. Ik word gek van al dat geleuter.netjes bezig
is dat voor het indoorvliegen ,of gewoon voor in de tuin ?![]()
Goh rare prop voor een vliegtuig en dan maar volhouden dat het voor een brommer is!
Junkie ziet er super uit man. Volgende keer wel 2K blanke lak halen bij bob hes. Dan krijg je een echt duurzaam en glanzende laklaag.