Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo over indoor gesproken.
Leuk partijtje gekocht voor 60 euries :D

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
zojuist de hercules velgen netjes gespoten in gun metal , ziet er meteen weer gelikt uit .

morgen de blanke lak erover en klaar , zaterdag naar de bandenboer , en krijgt hij er mooie metzlers op .

mijn lieve kat op de achtergrond vond het maar een goor luchtje :rolleyes: ;)

Laatst bewerkt:
Zo, de subwoofer voorzien van een paar wielen. Frame van 45x45 vuren, had ik nog liggen. ;) Ruimte voor de generator. Alleen nog een duwstang knutselen. Niet de mooiste, niet de grootste maar wel functioneel en met het beste geluid. :p :banana:

boombox2_bijna.jpg

1x 12V Aanstekerplug (5A max. om USB te laden)
2x 12V +/- 4mm banaan (totaal 15A max.)
2x 30W RMS subwoofer
2x 30W RMS speakers
1x 3.5mm Stereo input

Aan de andere kant nog een fan voor geforceerde koeling, vandaar de twee sleuven bovenin, de lucht moet er ook weer uit.

Laatst bewerkt:
Zo, de subwoofer voorzien van een paar wielen. Frame van 45x45 vuren, had ik nog liggen. ;) Ruimte voor de generator. Alleen nog een duwstang knutselen. Niet de mooiste, niet de grootste maar wel functioneel en met het beste geluid. :p :banana:

boombox2_bijna.jpg

1x Aanstekerplug (5A max. om USB te laden)
2x +/- 4mm banaan (totaal 15A max.)
1x 65W RMS subwoofer
2x 30W RMS speakers
1x 3.5mm stereo input

Aan de andere kant nog een fan voor geforceerde koeling.

netjes bezig :p

is dat voor het indoorvliegen ,of gewoon voor in de tuin ? ;)

zojuist de hercules velgen netjes gespoten in gun metal , ziet er meteen weer gelikt uit .

morgen de blanke lak erover en klaar , zaterdag naar de bandenboer , en krijgt hij er mooie metzlers op .
Ziet er goed uit. :thumbsup: Is wel aan jou besteed als schilder natuurlijk. ;)

netjes bezig :p

is dat voor het indoorvliegen ,of gewoon voor in de tuin ? ;)
Voor op het veld. Ik word gek van al dat geleuter. ;) En dan ook nog met van die kerosine slurpers... Ik ook decibellen mee naar het veld. :p

mijn lieve kat op de achtergrond vond het maar een goor luchtje :rolleyes: ;)

Goh rare prop voor een vliegtuig en dan maar volhouden dat het voor een brommer is!

Roon ; das een prop met ring beveiliging :cool:

Sleur ; voor het veld da boombox is . Ben benieuwd naar de sound .

Truste . Ff coldrush kijken .en dan lekker maffen

Junkie ziet er super uit man. Volgende keer wel 2K blanke lak halen bij bob hes. Dan krijg je een echt duurzaam en glanzende laklaag.

Junkie ziet er super uit man. Volgende keer wel 2K blanke lak halen bij bob hes. Dan krijg je een echt duurzaam en glanzende laklaag.

ik weet het , 2k is beter , maar dit volstaat prima , en het hoeft ook niet volglans te zijn , bij deze kleur staat een eiglans prima ;)

het sterkste zou zijn om ze te laten moffelen .

wakker worden , hoogste tijd , prima hobbyweertje , dus we mogen weer :p

*korte schildersbroek meeneemt *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back