Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, alles is klaar voor de Fun Fly. Net de score lijsten gemaakt en de lijst met deelnemers. Morgenochtend vroeg nog de laatste boodschappen doen en de BBQ naar de club brengen. Om 11:00 opbouwen en om 12:00 starten.

Bijna niet te geloven dat het tijdens de Fun Fly zo hard gaat waaien. Nu is het echt wind stil. Nou ja we zien het wel.

Nu ff maffen en straks aan de slag.

Oh ja moet niet vergeten het vlees ook nog op te halen. Phoe he, bijna vergeten.

Ik denk niet dat ik morgen kan komen aanmoedigen bij de funfly. Ga nu weer onverrichterzake naar huis. Morgen weer verder bij Tata .....ze hebben vertraging.....

Bbq ben ik wel bij. Misschien dat ik het staartje van de funfly nog kan meepakken als het meezit....

Goedemorgen,

Het ziet er nog rustig uit
Ik zeg aan de bak. Eerst ff de BBQ naar club brengen. Hoop dat de aanhangerr achter mijn auto past.

Beetje brak, gisteravond na het etentje nog wat afgepilst. Ik ben toch echt geen 18 meer. :oops: :morning:

Zo even de spullen in de auto gooien, nog wat dingen op de post doen, langs de buurtsuper, een pakketje ophalen bij iemand, een windscherm (stormvast) halen en dan richting veld. Ik heb er zijn an. :pim:

Beetje brak, gisteravond na het etentje nog wat afgepilst. Ik ben toch echt geen 18 meer. :oops: :morning:

Zo even de spullen in de auto gooien, nog wat dingen op de post doen, langs de buurtsuper, een pakketje ophalen bij iemand, een windscherm (stormvast) halen en dan richting veld. Ik heb er zijn an. :pim:

hier ook nog 1 brak , ook zonder bier , ben ook geen 18 meer :) ;)

Goedemorgen,

Het ziet er nog rustig uit
.

in de ochtend is het vaak nog rustig , de wind slaapt ook uit , maar om 12;00u is hij klaar wakker ;)

op t feld, mooie bries.
REGEN en er komt nog meer volgens Buienalarm als ik t mag geloven.
Na 11.00 uur droog.
Auto's goed aan de kant zetten, firma Hartog is verderop aan het maaien dus ze komen er af en toe langs met groot spul.

grtz

Screenshot_2013-06-15-09-26-58.png

Screenshot_2013-06-15-09-26-04.png

Laat die wind maar komen, extra spektakel en het waait de regen weg hehe.

Auto inpakken en dan zo die kant op

@Siggy / roonroon: Prima FunFly weer. :yes: Van de 5 keer dat ik nu mee doe, is het maar 1 keer echt warm geweest. De andere keren was het zeuren en veelal ook met veel wind. Toen was er ook nog de uitdaging van een kleiner veld en hoog mais rondom. Dat waren nog eens tijden. :mrgreen:

Ik haal bij de bouwmarkt wel even een bouwzeiltje en neem een paar tentharingen mee om het vast te zetten. Zo nog even de generator aftanken, de laatste boodschapjes en dan ook richting veld.

*party time* :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back