Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke wel op het veld en clubben. Vliegen niet, ben met de bedrijfscontainer en mijn tuut met zender een batterijen staat nog in 023. Anders mist ik nog dik een uur filerijden. :?

Ik reed vanmiddag rond 16.00 uur vanuit Haarlem langs het veld, zag Erik kkkk rondlopen :):)

Geen Siggyfly vanaaf....last van zware brakheid :D:D

Geen Siggyfly vanaaf....last van zware brakheid :D:D

aargh, ikke ook , plenty energie tot 17;00u , daarna gaan mijn cellen onder de 3.0 volt en dat is slecht ;)

waait toch als de tiefus , dat vind de razzor heels niet lekker .

ik skip ook

ik ben nu voorlopig bezig op een erg leuke klus , lekker binnen ,geen last van zon/wind/regen , en heb er een leuke prijs voor staan , helemaal in mijn nopjes :D

morgen op de hercules naar amstelveen , beetje hobby/werk combineren ;)

Piepvlieger... 8O :lol:

biggerpiepvlieger.jpg

gaaf :cool:

hij is weer lekker bezig ;)

zojuist de funjet ingeregeld en afgesteld, dus die legt klaar voor zaterdag .

ff een maiden doen op 5s :p

welterusten , bedtijd :)

Lekker op tijd vandaag,gisteren alles geschuurd,Vanmiddag lekker onder het zonnescherm inc pintje de openslaande deuren en overig kozijn in de sigma s2u geskilderd,Morgenmiddag nog een keer ben ik er weer even vanaf :D

Thnx voor de uitleg nog Jasper, ga zelf wel een mooie gear fabriceren dan :). Als dat veel geld bespaart, is dat wel het beste plan..

Wat betreft die 700 size helicopters, het kan wel.

Huh? Is het al zaterdag? 8ODat wordt weer haasten. :yes:

*alles opladen gaat* :?

Oh nee, wacht. :lol: Eerst nog wat uurtjes tekst schrijven, pret hebben, slap leuteren, niets doen, schaap schransen... Praktisch gezien dus al wel weekend. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back