snoeksel
Forum veteraan
Joe heeft geen bubbelbadSame here![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joe heeft geen bubbelbadSame here![]()
Was weer gezellig vandaag mannen. Lekker gevlogen met alle EZtjes om me heen en een Holiday. De Alphajet ging wederom als een malle, strak kissie.
Hier nog wat foto's.
![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot het dinsdag is.
alphajet is da bom , als mijn ez vuilnisbakready is koop ik een alphajet , veel beter ontwerp dan een ez .
maar zojuist wel mijn ez weer ge'uhu'port , ende gestoomd , dus weer in orde .
wel ga ik nu de vleugels verlijmen , met die setup's die wij er instoppen wel zo verstandig
Goed voorbeeld doet volgen.![]()
Overigens kan ik hierbij bevestigen dat het spul van FrSky grote apenballen zuigt.Toch nog even getest. Als het eenmaal actief is, doet het hoogstwaarschijnlijk niet wat ze beweren met hopping. Knikker ik mijn Cisco router aan op hetzelfde kanaal, ketst de hele ontvanger op tilt, schieten servo's in een spastische stand en de motor gaat ook zijn eigen leven leiden. :evil: Hetzelfde getest met mijn DSX9 en AR7000, totaal geen inloed van de router.
Kortom, de FrSky ligt nu in de Kliko, bij de EZ.
Een OrangeRX DSM-module is reeds onderweg.
Zonde van je verse EZ Junkie.
Maar of het ontwerp echt zoveel anders, dan wel beter is, durf ik te betwijfelen.
Ik hou het gewoon op dikke pech dat je vleugelhelft eruit vloog![]()
Bij zo'n oplichtende handelsonderneming waarschijnlijk. :? Op de interwebs doet de brushed versie inclusief zender €119,00 en de brushless versie €139,00. In Engelsenland het goedkoopste. 8)maar hij kost 200E rtf met zender volgens phils , en niet in arf geleverd .
dus geen optie![]()
Moet er iemand nog een Wingman Logitech Joystick hebben na aanleiding van sleurs monostuurpook. (Bij deze zit geen tuuter op) Anders gaat tie de kliko in. Voor gamen of simmen kan ie natuurlijk ook voor worden gebruikt.
Dinsdagavond ook weer lekker vliegen![]()