Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker lid van de VVD? :? ;)

Tuurlijk is het de schuld van PH-ILS. Wrong time, wrong place, wrong post. Daarom ga ik nooit op donderdag naar de club, straks heb ik het nog gedaan. :teacher: :mrgreen: En al was het niet zijn schuld, dan toch. Het is ook zijn schuld dat mijn bier op is. En dat het stormt en de zon verdwijnt. :yes: :rolling: ;)

VVD ????

Ik hou van het leven en dus niet opzoek naar een sneltrein :D

Waarom word nou die datum verplaatst? De een na de ander valt nu af. Ik wilde ook komen kijken iig maar gaat nu denk dus niet. Beetje jammer...

Zondag ook niet vliegen niet... Zondag naar mijn ouders. Kreeg een kouwe douche vanochtend. Mijn moeder is ziek, ....de gevreesde ziekte.... :(

Heel veel sterkte veldmuis, ik ken het gevoel helaas.

Genoeg gezeik....nu positief :):)

Enjoy life, koop een EZ en ga hem plakken :)

20130531_194559.jpg

Genoeg gezeik....nu positief :):)

Enjoy life, koop een EZ en ga hem plakken :)

20130531_194559.jpg

dat benne een strak canopy geworden :cool:

ik heb hem op de snelle manier zwart gestift :), zie je niks van als je vliegt ;)

de razzor ook zondag mee , ff een berg lipo's laden hier , onder het genot van een lekker bakkie pleur met nicotine stok in me snavel

Ik ga morgen met Sleur heen waarschijnlijk. Anders laat ik het maandag opsturen en dan laat ik de bandjes ook mee komen.

Ik wil het volgende even opstarten voor de fun fly.
Wil graag weten wie er mee doet. om te kijken of er genoeg animo voor is.
Gisteren is er wel gesproken over het verplaatsen omdat er bepaalde mensen niet konden. Nu blijkt dat er ineens weer veel weerstand is.

Laten we maar eens pijlen wie er mee doet. Ga er wel vanuit dat als je je naam bij een datum neerzet dat je ook mee doet.

Zet je naam in het volgende lijstje bij de datum dat je mee wil doen.
Dan kunnen we een juist besluit nemen. Meld gelijk ook even of je ook mee doet met de BBQ. Kosten voor de BBQ zullen rond de €10,- tot 12,50 pp zijn.

Ik doe mee met de FUN FLY zaterdag 15 juni

Jasper

Ik doe mee met de BBQ zaterdag 15 juni

Jasper

Ik doe mee met de FUN FLY zaterdag 22 juni

Ik doe mee met de BBQ zaterdag 22 juni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back