Roken = geen probleem, echter de peuken/filters achterlaten geeft een vieze indruk.... , dus gewoon even opruimen en dan is dat ook weer opgelost...hey wat lees ik nou mag je nu ook al niet meer roken op het veld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roken = geen probleem, echter de peuken/filters achterlaten geeft een vieze indruk.... , dus gewoon even opruimen en dan is dat ook weer opgelost...hey wat lees ik nou mag je nu ook al niet meer roken op het veld![]()
hey wat lees ik nou mag je nu ook al niet meer roken op het veld
.
Wat kunnen we toch weer slecht lezen. Er is helemaal niets verboden.
Ja, das niet handig nie. Dan heb ik al iets anders leuks. :evil: Planning blijft een zwak punt bij de club.Ook wil ik vast vermelden dat de Funfly de 22ste is, een week later dus![]()
Ook wil ik vast vermelden dat de Funfly de 22ste is, een week later dus![]()
Beter.Houden we wel onze eigen FunflyIk heb voor die dag ook al andere dingen staan, ik ben er dus ook niet bij. Ook niet bij de BBQ :nooo:
Feit. :teacher:EZ fly toch altijd Funfly![]()
Dat zuigt apenballen Veldmuis. Sterkte met de zware tijd die komt. Ik had vanmorgen nog maar wat extra gedoneerd voor de Alpe d'HuZes zodat de baas precies aan zijn streefbedrag van 10K donatie kwam. Maar ja, daar is je moeder nu niet mee geholpen.Zondag ook niet vliegen niet... Zondag naar mijn ouders. Kreeg een kouwe douche vanochtend. Mijn moeder is ziek, ....de gevreesde ziekte....![]()
Precies, laat ze allemaal lekker uit elkaar flikkeren.De reden is dat de luchtmachtdagen in Volkel gehouden worden. Het schijnt dat de niet vliegende leden daar naartoe gaan en dat het daarom omgezet is.
Na de zoveelste keer ben ik er een beetje klaar mee... ik ging nieteens in discussieIk vind het allemaal wel best
![]()
Yep, blijft een rare club. :rolling: De niet-actief vliegende leden hebben meer zeggenschap over de evenementen dan actief vliegende leden die aan een evenement deelnemen.Hmm dus als je niet vliegt, Je je in je stoeltje op het veld plant en je hebt andere plannen verzet je maar het evenement.
Dus degene die willen vliegen en dat gepland hebben moeten daar voor wijken.
Raar.:???: