Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wachten is nu op de posts over naar de sportschool gaan, zwemmen en andere goede voornemens waar na 3x geen ruk meer van terecht komt.

/jaarlijks ritueel
Zwem/dobber nog steeds zondags rond.Lekker vroeg,lekker rustig ruimte om dat grote logge lichaam te water te laten. :D

Toch nog maar even opnieuw de wikkelingen gedaan. Kon het niet laten. Alles grondig gecontroleerd. Nu is hij wel goed. Morgen alles verbinden en testen. Nu eerst even een laagje epoxy tussen de spoelen laten lopen. FF de heatgun er over en alles loopt mooi tussen de windingen.

Nu lekker laten droogen. Als ik terug kom doe ik de onderlkant.

Hoe je bejaarden bezig houdt... :mrgreen:

karretjegoedbezig.jpg

En P@nn3k0ek heeft zijn piepbrevet gehaald in weersomstandigheden die bij een echt piepbrevet horen. :thumbsup: Hij heeft zeer netjes gevlogen. Staat ook op video als bewijs (met veel druppels van de lens vegend). :yes:

Gefeestelitaart :bday:

Het zijn wel aktieve leden Sleur :thumbsup:
Zo is dat. Net als dat leden die niet in de maaiploeg zitten toch het veld "even" doen. Met het water van de komende dagen kan het veld een beetje bijkomen. :yes: Ieder nadeel heb zijn voordeel hè. ;) En er meer indtructeurs en examinatoren zijn. 8) En extra veldpolizei, vanmiddag heb ik twee mosgroene shirts met de juiste opdruk besteld. 8O :lol:

Gister de hele dag in NIeuwegein geweest bij de trouwerij van mijn broer. Het was super gezellig.

Ik en mijn broers...

385322_292971797504718_1273237568_n.jpg

Patriesepies vlak voor we weggingen:

945339_292976470837584_1716269249_n.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back