Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoooo, was toch een lekker dagje, ff'kes naar egmond gegaan mit das gezin , lekker weertje en biertje hier en daar , goed toeven . ;)

nu even alle handel kwa vliegtuigen en motortjes beantwoorden , komt weer een hoop leuks bij :D

ik ga alle snelle pylonblokjes tot leven wekken , die overal op de zolders nog nieuw in da box liggen van 15 jaar terug ;)

Zo.. Heerlijk middagje gevlogen..

Je geeft de MX2 uit handen en hij wordt tot het laatste stroompje leeg gevlogen om vervolgens weer de zender in je handen geduwd te krijgen.. Schade; landingsgestel beetje krom.

Daarna nog heerlijk wat lijpo's leeg gevlogen met de MX2.

De Interceptor vliegt als een bezetene. Jammer van de tweede vlucht, waarna bij volgas in een keer de tandjes uit de fan vandaan spatte. Tijd om een nieuwe fan te bestellen dus.. :yes:

De Miniswift is toe aan een remake. Tot 2x aan toe viel de motor / besturing uit, waarna het dingetje bewusteloos de grond op zocht.

Al met al heerlijk gevlogen en veel lol beleeft. Nu tijd voor een pintje!:celebrate:

donderdag schijnt het wel droog te blijven , dan lekker vliegen op das velt , vrijdag ook droog , het weekend weet ik niet , ik hoop een beetje droog ,zou wel leuk zijn om ook even op fms te kijken

Mini Swift is alweer gemaakt..

MX2 is ook weer opgelapt.

Alleen de Interceptor heeft een nieuwe fan unit nodig. Eerdaags maar eens eentje bestellen.. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back