Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie van de boys gaan er morgen vliegen?

alleen die geen kinderen hebben / vrijgezellen /of die hun vrouw of kinderen niet echt belangrijk meer vinden , morgen is iedereen er dus ;)

behalve ikke , ik gaat struinen en wat zuipen in krommenie mit das gezin ;)

volgend weekend mag ik beide dagen los en lekker veel vliegen :p

veel plezier morgen

Wie van de boys gaan er morgen vliegen?

alleen die geen kinderen hebben / vrijgezellen /of die hun vrouw of kinderen niet echt belangrijk meer vinden , morgen is iedereen er dus ;)

behalve ikke , ik gaat struinen en wat zuipen in krommenie mit das gezin ;)

volgend weekend mag ik beide dagen los en lekker veel vliegen :p

veel plezier morgen

Ikke denk ik :yes: Net moeders de vrouw omgeluld. Ben vanavond al over de vrijmarkt in Krommenie gegaan en het was gewoon crisis. Nog wel een starthulp voor 5 euro kunnen scoren, accu is alleen dood. Heb volgens mij nog wel ergens wat staan, van die APC accu's 17 ampere.

Heeft iemand er anders nog één liggen?

36L105S3.jpg

Vinni kwam ik ook nog tegen in Krommenie dus die pakt het ook slim aan, die mag morgen ook vliegen :yes:

Tot morgen :p :banana:

Goedemorgen,

Ik zeg Ready fot take off.
Eerst even naar de vrijmarkt in Heemskerk en vanmiddag naar
het veld. Heerlijk weer dus genieten vandaag.

mogguh mannen, iedereen die gaat vliegen veel plezier, tís mooi weer. zou zelf graag willen maar de koorts is nog niet weg.. hopelijk volgende week wel :) :)

mogge mannen !

prachtig vliegweer :murder: , is het eindelijk mooi vliegweer , heb ik een gezinsverplichting :(

had vandaag mooi de simprop kunnen testen , ideaal weertje voor .

hmwa , het mot maar .

veel plezier , stelletje gezinsverlaters ;)

zoo is idd mooi vliegweer
toch de spullen onder lading gezet en vanmiddag vlieghun
eerst gezins dag maar vanmiddag papa dag

mogge mannen !

prachtig vliegweer :murder: , is het eindelijk mooi vliegweer , heb ik een gezinsverplichting :(

had vandaag mooi de simprop kunnen testen , ideaal weertje voor .

hmwa , het mot maar .

veel plezier , stelletje gezinsverlaters ;)

Whahaha, gewoon goed plannen en overleggen vriend ;)
Die vrouw van jou is gewoon een stuk slimmer als dat jij bent :-) ;-)

Whahaha, gewoon goed plannen en overleggen vriend ;)
Die vrouw van jou is gewoon een stuk slimmer als dat jij bent :-) ;-)

koninginnendag kom ik niet onderuit , dat is een gezinsdingetje ,dus geen junk op das velt .
lipo's v/d dogfighter zijn leeg , zonder dogfighter ruk ik niet meer uit , dus dat is dan weer een mazzeltje ;)

dinsdag avond misschien ff vliegen en anders hopen op volgend weekend

toi toi

De kids waren gisteravond al bij opa en oma gedumpt. Het rijk alleen. Vrouwlief was ergens anders heen te zuipen. :bye: Vanmorgen kwamen we elkaar ineens tegen. Even ontbijt erin proppen, beetje de batterijen laden en dan ook naar het veld. Vanavond de kids maar weer ophalen als ze gaar zijn van slenteren over de rommelmarkt. :D

De kids waren gisteravond al bij opa en oma gedumpt. Het rijk alleen. Vrouwlief was ergens anders heen te zuipen. :bye: Vanmorgen kwamen we elkaar ineens tegen. Even ontbijt erin proppen, beetje de batterijen laden en dan ook naar het veld. Vanavond de kids maar weer ophalen als ze gaar zijn van slenteren over de rommelmarkt. :D

ook adhd vlieger geworden ? ;)

maris zei ,ga je vanmiddag toch ff vliegen , maar dat word niets denk ik , dan moet ik mij haasten , en dat terwijl ik dan al wat pintjes op heb :proost:

ik zie wel ;)

veel veldhang/ vliegplezierrrrr

ook adhd vlieger geworden ? ;)
Ik ADHD-vlieger? Nee, al lang niet meer. :nooo: Die tijd ligt nu wel achter me. Als ik zin heb, dan ga ik vliegen. En zin maak ik niet meer, dat is er en anders niet. :D Dat de kids opgehoepeld zijn, was al weken geleden geregeld. Ze wilden graag logeren bij alle opa's en oma's samen met neefjes en nichtjes (in elke willekeurige combinatie zo ongeveer :?). Die zien we de hele week dus maar twee dagen thuis. :mrgreen:

Tijd genoeg voor bank-/tuinmeubelhangen. :lol: Enige dat nog even haast heeft, is een stuk kadaver regelen voor vanavond. 8O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back