Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo,de nieuwe Baja is helemaal klaar :-)
Killswitch werkt ook weer :-)

Best een hoop werk, 2 Baja's bouwen ;-)

2012-04-29151148.jpg

2012-04-29151207.jpg

En deze in de verkoop ;-)

2012-04-29160831.jpg

Na een korte wandeling via de Broekpolder bij het veld aangekomen. Pffff, was gewoon warm en prima te doen in een t-shirt. :yes: 8) Helaas liep het later dicht. Tijdens de wandeling terug een lift gekregen van Krissiesch-Crash. :thumbsup: :worship: Scheelde toch weer 10 minuten lopen in de regen. :?

En vanaf nu... :celebrate:

ZOOOO))ooooo , toch even mijn lipo's kunnen leegknallen met de dogfighter , bij de laatste lipo trad de regen in , dus net op tijd :p
ben erg blij dat ik toch even ben gegaan , was best druk ook .
arjan was er ook met zijn dikke benzine kist .

ik zeg nogmaals plechtig , de dogfighter rulez , wat is dat een fijn strak goed vliegens stuk piepschuim :cool:

op de terugweg nog even bij de hornbach geweest om een plaat multiplex te scoren , ik ga snel aan de bouw v/d 2e dogfighter beginnen danwel met een 2,5 of 3,5 cc pylonrace blokje met reso .

siggy , je nieuwe baja ziet er strak uit , was ff werk ,maar mooi resultaat :cool:

ZOOOO))ooooo , toch even mijn lipo's kunnen leegknallen met de dogfighter , bij de laatste lipo trad de regen in , dus net op tijd :p
ben erg blij dat ik toch even ben gegaan , was best druk ook .
arjan was er ook met zijn dikke benzine kist .

ik zeg nogmaals plechtig , de dogfighter rulez , wat is dat een fijn strak goed vliegens stuk piepschuim :cool:

op de terugweg nog even bij de hornbach geweest om een plaat multiplex te scoren , ik ga snel aan de bouw v/d 2e dogfighter beginnen danwel met een 2,5 of 3,5 cc pylonrace blokje met reso .

siggy , je nieuwe baja ziet er strak uit , was ff werk ,maar mooi resultaat :cool:

Toch maar even gegaan ? ;-)

Wilde ook nog even komen maar nu zijn beide Baja's klaar, moest ff gebeuren ;-)
De Baja staat in het verkoop topic ;-)

2012-04-29185000.jpg

CORBY'; ik zag hullie nog op ht staan , jullie reden net weg (15:10U)
lekker lope raggen ? en is alles weer stuk ? ;)
Yep was heerlijk ,op een spur en een dogbone na alles heel mee naar huis.
Hij liep wel als een raket alleen die rd logics blijft niet zitten pleurt om de 5 min los.Als het goed zet snoek straks een filmpje op offroad cafe alkmaar.

Ook leuk dit :hammer: Leuk als je nog een bestelling hebt openstaan en dat je ff (niet) op de hoogte wordt gebracht :teacher:

LYNX modelbouw / Qynx autopilot

:bye: :bye: :bye:

jammer dat hij ermee stopt :(

dan maar naar Q en HK,en niet naar bloemendaal , beetje ver weg .

Yep was heerlijk ,op een spur en een dogbone na alles heel mee naar huis.
Hij liep wel als een raket alleen die rd logics blijft niet zitten pleurt om de 5 min los.Als het goed zet snoek straks een filmpje op offroad cafe alkmaar.

dat snap ik niet , ik heb de rd logics gewoon met die 3 veertjes vastzitten , en is nog nooit losgekomen , ook niet bij belachelijke hoge jumps .
zit dus als een huis .

heb je wel die achterste beugel gemonteerd ?

en iedereen toch verstandig aan de rd logics ? ,junkie weet wel wat goed is hoor ;)

de ideale snelle baja = 26cc met rd logics en verder geen overbodige zware nutteloze hopups .
dus geen zelfstandig gevijl enzo , want dat gaat niet werken .

Ja lekker is dit ik heb daar noor een bestelling uit staan en betaald het is maar 10 euro maar voor mijn is dat ook geld het zijn stuurkabels geel/blauw nou ik ken er wel naar fluiten:onweer:

Ja lekker is dit ik heb daar noor een bestelling uit staan en betaald het is maar 10 euro maar voor mijn is dat ook geld het zijn stuurkabels geel/blauw nou ik ken er wel naar fluiten:onweer:

hij is toch niet failiet , bestellingen die uit staan zullen wel geleverd worden neem ik aan .

hij stopt alleen met de modelbouw afdeling .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back