Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kan beter met je baja gaan raggen , daar is het prima weer voor .

mijn baja ligt er arf bij , zit nog wat werk in voordat hij rijd . gaat hem niet worden dus . ;)

beetje thuisklooien maar dan ;)

ARR bedoel je ;-) (Almost Ready to Run)

Hmm, als ik dat zo zie, denk ik dat ik vandaag maar moet afblazen :( Dan morgenavond maar even wat lipo's legen..

ARR bedoel je ;-) (Almost Ready to Run)

Hmm, als ik dat zo zie, denk ik dat ik vandaag maar moet afblazen :( Dan morgenavond maar even wat lipo's legen..

ik weet niet wie er wel gan vliegen , er zitten hier ook stille mensen op het forum die misschien wel gaan vliegen .
maar het is geen lekker vliegweertje , het waait hier ook veel harder dan bij jou .
dus je moet het zelf weten .;)

baja ligt idd arr idd , zit nog een paar uur werk in , maar heb er geen zin an , ik wil gvd vliegen :p

Het houdt maar niet op met dat weer mensen. Dus even geen gefladder. Accu's liggen vol spanning te wachten (leuke woordspeling ;))

lol , ik ga het zo nog ff proberen , we liggen nog steeds te chillen op bed met koffie en broodjes , zal maris zo even lief aankijken :cool:

opzich gaat het weertje wel , vanmiddag gaat de wind liggen , misschien nog ff vliegen ?

zo wel ff het novarossi blok testen :p

Als iemand naar het veld gaat kom ik wel ff kijken hoor :yes:

opzich prima vliegweer , maar we zijn lui hier in huize junk , en lopen allemaal nog in onze slipjes :D

heb wel zin om te vliegen , maar niet om me om te kleden ,laden/lossen en er heen te rijden , dus houd het een beetje op ;)

Zo dat is niet best. Mijn zwager zit bij een tandarts in de broekpolder en die is gesloten vanwege een inspectie van het IGZ. Nu moeten alle patienten een bloedtest ondergaan, vanwege een groot risico op besmetting met ziektes als HIV en Hepatitus enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back