Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is inderdaad een spot prijsje. Alleen een sloot benzine om hem op te halen. Ik had hem best willen hebben :Yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Is inderdaad een spot prijsje. Alleen een sloot benzine om hem op te halen. Ik had hem best willen hebben :Yes:

ik denk dat er wel een mailtje richting de verkoper gaat van het forum uit. ;)
25E is echt geen geld ,incl het 4cc blokje

zelf vind ik het kistje iets te klein , en ik heb al een 4cc liggen , bovendien heb ik een teveel aan vliegers , maar wellicht leuk voor iemand v/d club .

Laatst bewerkt door een moderator:
Hard core knutselen....

Erik3D's vliegert (ex-rob, ex-junkie, ex-sleur)
erik3ddiamant.jpg

Sleur's Jodel Robin heeft last van kaalslag
robin_schuren.jpg

PH-ILS lekker Big Liften
phils_biglift1.jpg

phils_biglift2.jpg

phils_biglift3.jpg

En Knaller zuigt :?
wissenknallerzuigt.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er leuk uit robert, domme vraag is dit eletro of brandstof mijn zegt de hely niks met die codes

Dank je Joop,

Dit is een Electro heli. Eerst maar eens leren vliegen met zo'n ding, als het bevalt en ik vind het leuk kan er altijd nog een brandstof heli bij komen op den duur... ;-)

Mooie heli spikkel, 550 is netjes. :yes:

Wat moet-ie gaan kosten? ;)

Thnx Sleur.. :) Voor 550 zijn ook veel scalebody's verkrijgbaar gelukkig, dus alle tijd om een mooie uit te gaan zoeken nu.

Enne wat ie-gaat kosten, merken we tegen die tijd wel weer. Voorlopig bevalt hij prima in de Hangar.

Bijkomend voordeel van helicopters.. Ze nemen aanzienlijk minder ruimte in beslag :D

@ sleur
Die twee daar mag je zo meenemen heb ik gehoordt uit zeer betrouwbare bron dus als je niks te doen heb kan je daar aan beginen en misschien wel verkopen aan ????????????? of schenken aan de pub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back