Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik t geweten, had ik de zender mee genomen voor je..

Trouwens, wel klut voor je want die stermotor komt er nog ff niet :p

Had ik t geweten, had ik de zender mee genomen voor je..

Trouwens, wel klut voor je want die stermotor komt er nog ff niet :p
Ja, maar vorige week moest-ie nog voor de kale zender 75 eypo opbrengen. Toen hield ik de advertentie al wel in de gaten. Nu twee ontvangers en een lader erbij. :p

Het is of 1500 voor een motor, of 600 voor een heli

dus idd, motor gaat even in de ijskast, komt wel.
Die motor komt nooit. :nooo:

*zender weer te koop zet* :pc:

Ja, maar vorige week moest-ie nog voor de kale zender 75 eypo opbrengen. Toen hield ik de advertentie al wel in de gaten. Nu twee ontvangers en een lader erbij. :p

Die motor komt nooit. :nooo:

*zender weer te koop zet* :pc:

Die motor komt echt wel. Sterker nog, het is dat een Moki pas vanaf 150cc levert. (en dat die dingen vanaf 2.200 euro beginnen te tellen). Anders was ik nog wel even door gaan sparen.. :yes:

Maar ik doe deze hobby nu al ruim 20 jaar. Ik verwacht het over 10 jaar ook nog wel te doen. Tijd genoeg om te sparen voor een prachtmotor.. Alleen nu even nog niet.

spijkert leeft in een fantasiewereld ;)

dan weer dit dan weer dat , nu heeft hij een heli stuipje , straks weer een sterretjes motor stuipje ,een koop stuipje en weer een verkoopstuipje ,en weer een terug bij af stuipje, en dan alles weer opnieuw stuipje .

houd je wel lekker bezig ;)

ik wil maar 1 ding , leuk zomers weerbeeld , zodat ik weer ff kan gaan vliegen !!

spijkert leeft in een fantasiewereld ;)

dan weer dit dan weer dat , nu heeft hij een heli stuipje , straks weer een sterretjes motor stuipje ,een koop stuipje en weer een verkoopstuipje ,en weer een terug bij af stuipje, en dan alles weer opnieuw stuipje .

houd je wel lekker bezig ;)

ik wil maar 1 ding , leuk zomers weerbeeld , zodat ik weer ff kan gaan vliegen !!

Onzin, jullie zijn geen haar beter.. Junkie aan de brandstof vliegers, aan de benzine auto's aan de elektro auto's, aan de foampys, aan de speedvliegers. En iedere keer maar weer lezen dat al het andere de deur uit gaat.

Sleur koopt een MX12, een MX16, verkoopt beiden weer, koopt er weer een MX12 voor terug. Zeurt al tijden over een prachtige dikke 100cc bromvlieger, maar kopen ho maar.

En ja, ik koop veel en verkoop veel, zo heeft elke gek hier wel een deel van zijn eigen gebrek.

*op naar Emmeloord gaat*

En ja, ik koop veel en verkoop veel, zo heeft elke gek hier wel een deel van zijn eigen gebrek.

En daar hou ik weer van, ben blij met de motor :yes: :thumbsup:

Verder hoor je mij niet over jou gedrag... dat moet iedereen lekker zelf weten wat hij met zijn geld doet :yes:

En daar hou ik weer van, ben blij met de motor :yes: :thumbsup:

Verder hoor je mij niet over jou gedrag... dat moet iedereen lekker zelf weten wat hij met zijn geld doet :yes:

Precies! Dat zou het wel een stuk prettiger maken, als iedereen de ander even in zijn waarde houdt.

En wat betreft de motor, heeft ie al gelopen? :) Wanneer maiden? Dit weekend?

En wat betreft de motor, heeft ie al gelopen? :) Wanneer maiden? Dit weekend?

Nee nog niet gelopen. Zit gedeeltelijk een nieuwe bodem in de Biglift. Vanavond schuren en verder nieuwe stekkers aan de servo's maken. Pieter was ook klaar met de motorkap dus ik hoop eigenlijk wel een beetje dat hij vanavond langskomt op de club, dan kan ik de plaats van de motor bepalen en vast schroeven. Daarna nog een tank inbouwen, kist spuiten (zelfde kleur), mooie nieuwe stickers erop, elektronica erin en vliegen maar. Dit zal ergens volgende maand zijn :yes: :banana: Ik heb er zin in :p

Junkie aan de brandstof vliegers, aan de benzine auto's aan de elektro auto's, aan de foampys, aan de speedvliegers. En iedere keer maar weer lezen dat al het andere de deur uit gaat.
Vergeet de algehele gaarheid en geklaag over het weer niet. :rolling:

<hapmode>

Sleur koopt een MX12, een MX16, verkoopt beiden weer, koopt er weer een MX12 voor terug.
Nope, nooit een MX-12 gehad, wel een MX-16S. Maar het hele FPV ben ik mee gestopt (voor zover aan begonnen), net als kopen van vliegers, bouwen vliegers etc. Been there, done that en doe alleen nog wat ik nuttig vind. De aangekochte MX-12 is niet specifiek voor mij, op de club zijn vaak genoeg beginnende piloten die een goede en goedkope zender zoeken. Beetje meedenken voor aspirant leden/piloten. Net als met eerdere Spektrum DX7's. :D

Zeurt al tijden over een prachtige dikke 100cc bromvlieger, maar kopen ho maar.
Als ik er geen tijd en/of behoefte aan heb, koop ik hem niet. Vorig jaar wel serieus wezen informeren naar de 2.8 meter Monsun maar die wordt dus niet meer gemaakt. :( Na wat lezen op forums in de VS en Duitsersland blijkt de kwaliteit van de HK GeeBee niet echt geweldig, wordt het dus ook niet. :nooo: En eerst maar eens zien wat dat met het nieuwe veld gaat worden. :teacher: Belangrijkste reden om nog steeds niets gekocht te hebben. :yes:

</hapmode>

Precies! Dat zou het wel een stuk prettiger maken, als iedereen de ander even in zijn waarde houdt.
Wat is de waarde? Is 50 eypo genoeg? :mrgreen: ;)

@ phils
maak even een foto`s van de bodem ik ben nieuwschierig ( wat een woordt) helaas kan ik niet naar de pub .kijk even wat ongeveer de hoogte is tussen de romp en boven/cq onderkant van de uitlaat ivm bevestiging

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back