Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, meestal lullen we toch alleen maar op het veld... en dat ene rondje starten/landen zal ook niet veel kosten :rolling:
Over lullen gesproken. Sta je bij de jeukeballen omdat de club 25 jaar bestaat, word je ineens geïnterviewd door zo'n gast van Radio Beverwijk. 8O Heb toch mooi 10 minuten vol lopen te lukken. Zoonlief geeft ook nog zijn zegje gedaan. :lol:

Wanneer verwacht je de maiden Phil?

Geen flauw idee. Moet nog even wat kleindelen kopen en nog een paar kleine reparaties aan de Biglift (maar da's zo gebeurd). Het zal denk ik ergens volgende maand zijn :yes:

Niet te snel, ding gaat pas de lucht in als alles goed is en gecontroleerd :yes:

Over lullen gesproken. Sta je bij de jeukeballen omdat de club 25 jaar bestaat, word je ineens geïnterviewd door zo'n gast van Radio Beverwijk. 8O Heb toch mooi 10 minuten vol lopen te lukken. Zoonlief geeft ook nog zijn zegje gedaan. :lol:

Lol :mrgreen:

Mja, en ik zit te overwegen een methanol motor te kopen van 50cc.. trekt een liter brandstof weg per 20min. ongeveer.. :shock:

Misschien toch maar een saaie helicopter kopen.. :D

als je die motor koopt ,ben je geheel van het padje af :)

bovendien verkoop je hem dan een maand later en maak je dik verlies ;)

Ach, meestal lullen we toch alleen maar op het veld... en dat ene rondje starten/landen zal ook niet veel kosten :rolling:

das waar ;)

klinkt wel heel mooi die supertigre :cool:

zit ook een supertigre op mijn simprop speedo vliegert :D

Greet Wilders op RTL4. Er gaan verkiezingen komen. Slappe gasten zijn er niet in geslaagd tot een overeenkomt te komen.

Net even de motor op de Biglift gepast, ziet er uit als ARF (Almost Ready to Fit) :banana:
Indien ik de achterplaat een kwartslag kan draaien :hammer:
---EDIT---
ja dus

was eigenlijk prachtig vliegweer :shock:

hopen dat het morgen ook het geval is .

en anders even rondje holland doen en hier en daar wat snelle blokjes ophalen , word er inmiddels mee overspoelt :p

was eigenlijk prachtig vliegweer :shock:

hopen dat het morgen ook het geval is .

en anders even rondje holland doen en hier en daar wat snelle blokjes ophalen , word er inmiddels mee overspoelt :p
Ikke ga morgen ochtend even naar De Lier ,wat vliegtuig attributen scoren voor de toekomstige bigscale's:banana:

Nu even gepast na de backplate een kwartslag gedraaid te hebben. Gaat prima passen, motor staat nu nog wel uit het midden omdat de stelschroef v/d sproeier tegen de kap aandrukt.
Die ga ik ook ff opknappen want dit ziet er niet fraai uit :wink:
p.s. de motor zit niet vast he, hij hangt nu in de motorkap :wink:

2012-04-21184010.jpg

2012-04-21184021.jpg

Laatst bewerkt:
Nu even gepast na de backplate een kwartslag gedraaid te hebben. Gaat prima passen, motor staat nu nog wel uit het midden omdat de stelschroef v/d sproeier tegen de kap aandrukt.
Die ga ik ook ff opknappen want dit ziet er niet fraai uit :wink:

lekker aan de knutsel , goed bezig :thumbsup:

Ikke ga morgen ochtend even naar De Lier ,wat vliegtuig attributen scoren voor de toekomstige bigscale's:banana:

wat is de lier ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back