Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekkerrrr , de SE staat weer klaar met dik bling saito blok :p

straks even een oud irvine 3.5 cc pylon race blokje testen( club 20 klasse) , ik heb een uitlaatje pas gemaakt zodat ik even kan starten .

mocht dit goed lopen en lekker snel is , gaat het blokje op de dogfighter.

test002.jpg

best handig die baja standaard :)

test003.jpg

Op hoogtij zijn plannen voor een gevangenis. Toepasselijk :shock:
Hopelijk een grote binnenplaats voor het vliegen binnen de hekken ;)

ik mis het gezeik van dat andere draadje:evilbat:

komt waarschijnlijk vanzelf wel hoor ;)

net ff het irvine blokje gestart , ,start prima , en na wat afstel werk best fel ook :p

trekt alleen valse lucht bij de uitlaat die er niet op hoort :( , dus daar moet ik nog even naar opzoek .

had wel filmpie gemaakt , maar ga jullie niet lastig vallen met die herrie ;)

Ik had hem ook al gezien maar als ik voor benzine ga dan koop ik liever een 26cc met het oog op een andere/volgende kist t.z.t. Is ff wat meer universeel.

Bedankt voor het meezoeken :thumbsup:

Ik had hem ook al gezien maar als ik voor benzine ga dan koop ik liever een 26cc met het ook op een andere kist. Is ff wat meer universeel.

Bedankt voor het meezoeken :thumbsup:

de 26cc is prima , heb ik ook op de cap21 zitten van zenoah met bobine .

start en loopt prachtig , wellicht heeft rob er nog 1 liggen , ik had toen een nieuwe bij hem gekocht voor een nice price :p

zei mijn vrouw ook vannacht :cool:
Betreft de buik naar ik mag aannemen? ;) :yes:

Ofwel, dit draadje weer als standaard draadje gebookmarked! :)

Nu naar werk (XS4ALL), afscheidsborrel. En dan voorlopig niet meer heen.

*heeft zin in zijn nieuwe werk*
Ikke vanmiddag op de koffie geweest bij*kuch* Artis. 8O Na een gezellig praatje bij P&O en wat wensen en eisen over en weer besproken te hebben, later thuis het formele stukje gedaan en zo'n duf CV zitten typen. Dat mensen dat zo moeilijk vinden. :? 10 minuten werk voor 4 pagina's onzin wat P&O wil horen. Kom op, da's toch zo manipuleerbaar als de pest. :yes: Anyway, ikke dus gesolliciteerd bij de Artis. Ze zochten nog vrijwilligers voor de nijlpaarden en gorilla's. :mrgreen: Oh ja, een een ICT-figuur voor beheer van 120+ werkplekken. :hammer:

Op hoogtij zijn plannen voor een gevangenis. Toepasselijk :shock:
Hopelijk een grote binnenplaats voor het vliegen binnen de hekken ;)
Gôh, da's toch wel heul oud nieuws. Dat waren ze 5 jaar geleden al van plan maar stuitte op nogal wat bezwaren van de buurt en lokale overheden. Toen een mega-varkensstal maar dat werd het ook niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back