Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Phil; misschein dat je hier ook wat aan hebt;

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Ik heb er overigens een 26cc methanol op staan. Heb evnt nog een 26cc liggen, maar heeft lange tijd vast gestaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
zo , net mijn 82 saito in orde gemaakt , dus die kan weer op de somethin extra :p

vliegen zoveel van dat soort kistjes rond , dus leuk battlen :p

lekker vrij vandaag , geen zin in gewerk , daar is junk een beetje klaar mee !

straks met maris ff een vaatwasser uitzoeken , moet ook gebeuren .

ps : heeft iemand nog een gewone of snelle uitlaat voor een irvine (20) motor , het is al een oudje , maar ik mis de uitlaat :(
of weet iemand waar ik dat kan vinden ?

Beter zo weer in dit draadje mannen. Lekker over alles ouwehoeren.

Phil, kwa kosten wil je veel liever een benzine hebben hoor. Die 26cc methanolblokjes lusten wel een slokje en met de huidige prijzen vlieg je gewoon 15-20 euro weg op een middag met een paar vluchtjes.

26cc benzine zou mijn keus zijn.

Dat staat als een paal boven water ;)

Met benzine ook geen geneuzel over brandstof halen, haal je gewoon bij de pomp :yes: :proost:

Phil; het is wel waar wat Burp zegt. Al zou je er ook rekening mee kunnen houden dat een Biglift meer een werkpaard is, dan een schaal vliegtuig. Je kunt er een huckepack op zetten (als die er niet bij zit)

Tip-pagina 29

Dan kun je zwevers naar boven brengen. Ben je leuk aan het spelen :)

Wat die motor betreft. Ik zal hem eens opsnorren (misschien ligt ie zelfs nog in Zaanstad).
Veel geld hoef ik er in iedergeval niet voor te hebben.

Groetjes
Robert

Ja, daar heeft Burp inderdaad een punt. Benzine is gewoon te krijgen bij de pomp :rolleyes: Twijfel, twijfel, denk, denk.
Ik zie wel wat er op mijn pad komt :yes:

Ik hou me wel aanbevolen Spike, ik hoor het graag.
Verder is hij al voorzien van alle servo's en sleepogen boven en onder. Op de romp om zwevers mee naar boven te nemen, onder de romp voor banners :banana: Een huckepack is dus niet echt nodig maar maakt het wel makkelijker.

Zoals jullie zien ben ik echt in mijn nopjes met de Biglift... wil hem z.s.m. airborne hebben :p :cool:

valt mij op dat hij op de foto kleiner lijkt dan in het echt.Ding is echt wel groot :)

(vliegtuig van Phil ook trouwens ;) )

Niet overdrijven he Cees ;)

En ja, we zitten lekker hier. Andere draadje schoot zijn doel compleet voorbij. Alles wat daar besproken werd deden we hier jaren geleden al ;)

Ofwel, dit draadje weer als standaard draadje gebookmarked! :)

Nu naar werk (XS4ALL), afscheidsborrel. En dan voorlopig niet meer heen.

*heeft zin in zijn nieuwe werk*

nou allemaal niet zo klef doen he !! ;)

zo , weer klaar met choppen , nu weer lekker verder knutselen aan de SE en de speedvlieger .
ze kunnen maar beter klaar staan voor zondag :p

spijkert ; had jij nog een uitlaatje ? of heb je nog een compleet snel 3,5cc of 4cc nitro blokje liggen in je oude voorraad ? :p vertel ,vertel !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back