Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap het , in jou geval is het ook wijzer om gebruikte rtf kisten te kopen , dus geen bouwkits van een half jaar zoals de spit ;)

sterkte met de lichamelijke klachten .
ik heb ook last van het 1 en ander , dus daarom ff geen gewerk voor mij , bene there done that .
ik werk al 25 jaar , wil nu gaarne met pensioen !
Pensioen daar ben ik ook wel aan toe.

Ik in ieder geval :) (knap dan)

weten we toch , jij bent (op mij na dan ) de knapste v/h forum ;)

ik ben nu vrij ,maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat vrij zijn niets is en werken ook niet .

als je werkt duurt de dag lang en daarna ben je gaar
als je vrij bent vliegt de dag voorbij terwijl je naar je gevoel nog niets gedaan hebt en je slaapt slecht want je hebt te veel energie 8-O

tja :nosmile:

vrijdag lekker vliegen op het veld ? iedereen vrij neem ik aan ? :p

Hmmm, ik werk ook al 25 jaar :schrik:
En ik dnek niet dat ik er op mn 64e al mee mag stoppen dus dat wordt meer dan 50 jaar werken ...

Heb een poging gedaan om het richtingroer van de brio te fiksen dat repareren gaat wel ,maar dat folieën daar ben ik niet voor in de wieg gelegd.
Meisie is met van Binsbergen ( 1 van mijn twee katten) naar de dokter we denken dat ie niet meer terug komt,mis hem nu al dat kolere beest.

Jammer te horen Gorb al heb ik niets met katten.

Folien moet je op de club doen, even vragen hoe het werkt en voor je het weet hebben een paar folie-experts je toestel in handen en zijn bezig met folien terwijl jij lekker bier kan zuipen :thumbsup:

Dat is mooi klote Gorby. Is hij oud? En wat mankeert hij? Ik heb de afeglopen 2 weken mijn oude kat elke dag gevoerd met een spuitje, en een paar keer naar de diernearts geweest. Oorzaak overaktieve schildklier en 2 verschillende infecties achterelkaar. Maar hij eet weer:D

Hij is weer thuis,moet hem alleen straks in de tuin begraven.
Was al een oud beestje, 17 jaar en hij had het aan zijn nieren maar toch.

ja, dat is kote. Maar wel de juiste keuze. Ik heb het ook te lang gerekt vorige keer met mijn nierkat. Heel veel sterkte Gorb:(

Hij is weer thuis,moet hem alleen straks in de tuin begraven.
Was al een oud beestje, 17 jaar en hij had het aan zijn nieren maar toch.

sterke corby !

ik ben ook een kattenlover ,heb er zelf 2 , de moeder en haar zoon .
zijn ook al richting de 12 jaar , maar nog up and running .

moet er ook niet aan denken als ze er niet meer zijn .
ik zou dan ook weer een jonkie nemen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back