Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stiekum toch een klein bedrijfje ? ;)

Ziet er idd. zeer goed uit Pieter :cool:

Zondag lekker rijden :banana:

Gaan we naar alkmaar ?

ik was vroeger ook stiekum een bedrijfje begonnen , nadeel is dat ik veel zelf kan , dus nu sta te buffelen in de badkamer , zo nog ff de tegels voegen , daarna nog wat administratie :(

en ja , laten we weer naar alkmaar gaan , ht is verleden tijd helaas , ik kan geen crosser meer zien .
wel even een schep meenemen om die bulten te vlakken .

baja en twinstar gaan mee , kunnen jullie lekker vliegen leren snoek en kobus :cool:

ik was vroeger ook stiekum een bedrijfje begonnen , nadeel is dat ik veel zelf kan , dus nu sta te buffelen in de badkamer , zo nog ff de tegels voegen , daarna nog wat administratie :(

en ja , laten we weer naar alkmaar gaan , ht is verleden tijd helaas , ik kan geen crosser meer zien .
wel even een schep meenemen om die bulten te vlakken .

baja en twinstar gaan mee , kunnen jullie lekker vliegen leren snoek en kobus :cool:

Niet miepen , daar word je dan ook vorstelijk voor beloond :D ;)

Misschien zijn die bulten wel weggewaaid door een paar stormpjes ;)

Ik kan niet wachten om te weten hoe het is om te vliegen :D

Niet miepen als ie stuk gaat he ?

Me too :banana::banana::banana::banana:

We gaan vliegen Kobus,heerlijk.Van de zomer lekker naar das felt en alles aan stront vliegen daar,of wie er opstijgt.En dan Baja stickers op ons vliegtuig ;)

Nee hoor,was een nare droom van me.
Lijkt me leuk om te proberen Junkie,heb er zin an

Me too :banana::banana::banana::banana:

We gaan vliegen Kobus,heerlijk.Van de zomer lekker naar das felt en alles aan stront vliegen daar,of wie er opstijgt.En dan Baja stickers op ons vliegtuig ;)

Nee hoor,was een nare droom van me.
Lijkt me leuk om te proberen Junkie,heb er zin an

Niet miepen , daar word je dan ook vorstelijk voor beloond :D ;)

Misschien zijn die bulten wel weggewaaid door een paar stormpjes ;)

Niet miepen als ie stuk gaat he ?

niet erg als hij stukgaat :nooo: dat geeft ruimte voor een eventuele andere piepvlieger , dan koop ik de mentor :p

ik moet even de vlieg situatie zien in alkmaar , betreft wegen en of gebouwen vlakbij , maar als we de ruimte hebben gaat ik hullie lessen , als we een beetje hoogte houden kan er weinig fout gaan .

ik weet niet of jullie een sim hebben ? kun je vast wat oefenen . ;)

niet erg als hij stukgaat :nooo: dat geeft ruimte voor een eventuele andere piepvlieger , dan koop ik de mentor :p

ik moet even de vlieg situatie zien in alkmaar , betreft wegen en of gebouwen vlakbij , maar als we de ruimte hebben gaat ik hullie lessen , als we een beetje hoogte houden kan er weinig fout gaan .

Had ik,denk een jaar geleden alweer van de hand gedaan.Had Phoenix was best leuk om te doen,en de pipercub ging me aardig goed.Maar ja,blijft simmen he ;)

Er is ruimte genoeg daar in alkmaar om te vliegen :cool:

Ik heb geen sim , maar als je nu even verteld wat de linker en de rechter stick doen , kan ik daarmee alvast aan de binnenkant van mijn ogen mee oefenen :D

Hahahahaha , ik kan nu al niet meer wachten .

De baja's zijn straks bijzaak ;)

NOT !!!!!!! :D

Zonder gekheid , lijkt me echt leuk om een keer te proberen en als het echt leuk is zie ik wel weer verder :)
Als ie zijn camera maar meeneemt,anders is het niet gebeurd.
Lijkt mij ook leuk,heb er een hele hoop zin in.En een beetje crossen na afloop ;)

jullie gaan eerst met de rechterstick spelen , links is richtingroer en gas , dus die zet ik halfgas ,dus daar hoeven jullie niets mee te doen .
eerst maar is een bocht maken met de rechterstick (rolroeren en up en down )

dus bij elke bocht de stick een beetje naar links of rechts bewegen en een beetje up geven (stick naar beneden ) , maar ik ben benieuwd naar jullie resultaten , wellicht kunnen jullie binnenkort een alkmaar brevet halen ;)

dus niet meteen opgeven als het ff niet lukt , maar blijven proberen .

zo hebben wij het ook op ht geoefend , gewoon aanklooien , maar nu onder mijn superieure leskwaliteiten moet het zeker lukken :cool:

*lipo's alvast laden gaat *

inschrijfkosten : geheel gratis

jullie gaan eerst met de rechterstick spelen , links is richtingroer en gas , dus die zet ik halfgas ,dus daar hoeven jullie niets mee te doen .
eerst maar is een bocht maken met de rechterstick (rolroeren en up en down )

dus bij elke bocht de stick een beetje naar links of rechts bewegen en een beetje up geven (stick naar beneden ) , maar ik ben benieuwd naar jullie resultaten , wellicht kunnen jullie binnenkort een alkmaar brevet halen ;)

dus niet meteen opgeven als het ff niet lukt , maar blijven proberen .

zo hebben wij het ook op ht geoefend , gewoon aanklooien , maar nu onder mijn superieure leskwaliteiten moet het zeker lukken :cool:

*lipo's alvast laden gaat *

inschrijfkosten : geheel gratis

Mooi , dit ga ik dus lekker aan de binnenkant van mijn ogen oefenen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back