Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen nog bashen,of staat ik daar alleen?

:nooo: Morgen verder met knutselen in huis ,vandaag was een slappe dag .

Boodschappen doen , beetje hangen , koffie leuten , tukkie doen op de bank en dan is de dag zo weer om , en ik had elles beloofd om een aantal dingen te doen dit weekend , dus zal ik morgen toch echt aan de gang moeten :( ;)

:nooo: Morgen verder met knutselen in huis ,vandaag was een slappe dag .

Boodschappen doen , beetje hangen , koffie leuten , tukkie doen op de bank en dan is de dag zo weer om , en ik had elles beloofd om een aantal dingen te doen dit weekend , dus zal ik morgen toch echt aan de gang moeten :( ;)

Wordt volgend weekend weer hetzelfde verhaal ;)

Vandaag even ala Elles 10 lekkere sauzijsenbroodjes gemaakt, ik heb er 3 naar binnen gewerkt en vrouwlief 1 3/4. (oke, die laatste kwart heb ik ook opgegeten ;))

Was Lekker Kobus, thnx ;)

Heb ik tig jaar terug ook al eens gedaan,ik zeg jij komt met een bloemetje thuis.

Wij hebben het onderhouds contract nu zo'n jaar of twee daar , en de enige keer dat ik met bloemen thuis kwam was vorig jaar toen we bij een rus de hal moesten opknappen , voor de rest schieten ze je al bijna neer als je naar een op de grond gevallen blaadje kijkt :mad:

Daar ga je alweer,dag vrije weekenden ;).
Als dat weer begint,zit er geen stop meer op.

Hehe , we moeten idd. in maart/april nog een weekend of 6 werken op de A12 en hoe het er daarna uitziet weet ik nog niet , wel is het zo dat als wij de A7 aannemen dat er dan weer de nodige weekeinden bijkomen , ook voor na de bouwvak staan er alweer de nodige ingepland .

Vandaag even ala Elles 10 lekkere sauzijsenbroodjes gemaakt, ik heb er 3 naar binnen gewerkt en vrouwlief 1 3/4. (oke, die laatste kwart heb ik ook opgegeten ;))

Was Lekker Kobus, thnx ;)

En helemaal niet moeilijk om te maken he ?

Maar om even rechtlijnig te blijven , elles is geinspireerd geraakt door snoeksel ;)

Rond éénen HT?

ht ? sterkte met die pleuris crossers :mad:

liever volgende keer naar alkmaar .

had het er nog met siggy over , maar als het weer zomer is , lekker atv vliegen rijden op ht , dan geen last v/d crossers , of welke dag dan ook door de week , op de zwoele zomeravonden ook geen crossers :p

kobus ,

is dit iets voor je zoonlief voor komende zomer ? , heeft hij nog ff om te sparen .

ding is zowat nieuw ,en omgebouwd naar ss ,met 26cc en ht proof gemaakt :cool:

hier nog in opbouw :p

laat maar weten wat hij ervan vind .

001-10.jpg

kobus ,

is dit iets voor je zoonlief voor komende zomer ? , heeft hij nog ff om te sparen .

ding is zowat nieuw ,en omgebouwd naar ss ,met 26cc en ht proof gemaakt :cool:

hier nog in opbouw :p

laat maar weten wat hij ervan vind .

001-10.jpg

Hij heeft nog geen bijbaantje , wel werd ie laatst gebeld voor foldertjes , moest ie ruim 200 foldertjes bezorgen daar ving ie dan voor ........... kijk uit hou je vast € 3.60 8-O

Dus heb ik gezegd , laat ze die dingen dan zelf maar bezorgen voor die prijs , die zijn niet goed die gasten :mad: :hammer:

Hij heeft nog geen bijbaantje , wel werd ie laatst gebeld voor foldertjes , moest ie ruim 200 foldertjes bezorgen daar ving ie dan voor ........... kijk uit hou je vast € 3.60 8-O

Dus heb ik gezegd , laat ze die dingen dan zelf maar bezorgen voor die prijs , die zijn niet goed die gasten :mad: :hammer:

nou , dan maar de makkelijke weg , gewoon voor zijn vergaardag geven 8-O :p en als hij bij je kan werken in de wegenbouw betaald hij maar terug ;)

nou , dan maar de makkelijke weg , gewoon voor zijn vergaardag geven 8-O :p en als hij bij je kan werken in de wegenbouw betaald hij maar terug ;)

Ik heb een veel beter idee , je neemt hem maar mee om te schuren , opruimen , o.i.d. bij jou :p ;)

Trouwens hij is pas in december jarig :rolleyes:

mag het wel wat drukker worden met werk , ik had tot 3 weken geleden nog voor 2 man werk , nu nog genoeg voor mezelf , verder niet erg ,maar de resessie moet niet erger worden :)

en anders ga ik ook eens ervaren om in de ww te zitten 8-O ;)

nog een flinke ruk aan de baja gegeven , dus die rijd volgend weekend wel .

welterusten mensjes , ikke gaat onder de wol :bye:

Iedereen doet tegenwoordig maar aan wordfeud.. Ik heb vanavond even ouderwets scrabble gespeelt.

Wel verloren.. hehe

395857_375347505810368_100000053647752_1533577_1966494997_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back