Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Pieter Bas: Vervang jij evnt ook leidingen onder het huis? Ik ben claustrofobisch en vermoed dat de leidingen onder mn huis rot zijn. Ik moet erg vaak water bijvullen en kan in huis geen lek vinden. Monteur verwachtook dat de leidingen rot zijn :(

Goedemiddag,hoe laat gaan we rijden morgen :D
Batterijtje ligt te cyclen,vanavond weer in het bakkie proppen rolkooi erop en klaar.
Ik heb er zin an.
Pieter goed voorstrijken is de helft van het werk ;)

Kan ik eindelijk mijn Futaba ombouwen naar 2,4.
De shock covers monteren de 2 graden sporing op de rear maken en heb wat hostile spare spurs.En ik heeft nu wat pakkingen voor de toekomst.

Mja ik blijf maar thuis ook. Even een beetje hobbyen kan nooit kwaad. Zojuist de MX2 afgebouwd. leuk vliegertje.

Morgen de Bixler even invliegen op een fpv meeting :) En ehm, nu toch maar eens de zolder verbouwen weer. Kan mn kont niet keren hier..

Dat is net als kopen/verkopen een wekelijks terugkerend ritueel bij you.;)

Haha.. ik zal dat ontkennen noch bevestigen ;)

Pest is wel dat het een, met het ander te maken heeft.. :( Teveel kopen = weinig ruimte. Te veel verkopen = leegte, leegte moet opgevuld worden.. tada!

Ga zelfs de Blixer niet uitlaten.. Helegaar geen zin om wat te doen..

Net de Edge 540 geplakt voor vanavond (torretje zat wat los de vorige keer)

Accu's hangen aan de prik.

Ultimate voor vanavond is klaar en de disc is ook weer geprepereerd. Twijfel nog of ik moet gaan plakken aan de Infinity, of dat ik dat voor volgende week bewaart

Ja je weet toch,ik ben een dwars ligger.

Valt wel mee toch ;)

Ga zelfs de Blixer niet uitlaten.. Helegaar geen zin om wat te doen..

Net de Edge 540 geplakt voor vanavond (torretje zat wat los de vorige keer)

Accu's hangen aan de prik.

Ultimate voor vanavond is klaar en de disc is ook weer geprepereerd. Twijfel nog of ik moet gaan plakken aan de Infinity, of dat ik dat voor volgende week bewaart
Je moet wat bewaren spikkel,anders verveel je je volgende week weer.;)

Valt wel mee toch ;)

Je moet wat bewaren spikkel,anders verveel je je volgende week weer.;)

Het is wel de bedoeling dat ik wat heel houd natuurlijk :yes:

Vooral de Ultimate wil ik heel houden. Die kocht ik vorig jaar van Ragger over en tijdens de eerste vlucht vloog Ragger met zijn Yakkie de Kakkie dwars door mijn Ultimate heen.. :(

Inmiddels weer geplakt dus :)

Het is wel de bedoeling dat ik wat heel houd natuurlijk :yes:

Vooral de Ultimate wil ik heel houden. Die kocht ik vorig jaar van Ragger over en tijdens de eerste vlucht vloog Ragger met zijn Yakkie de Kakkie dwars door mijn Ultimate heen.. :(

Inmiddels weer geplakt dus :)
Vlieg je eerst met een ragbakkie die gasten uit de lucht,kan je daarna heerlijk ongestoord met je Ultimate vliegen ;)

Vlieg je eerst met een ragbakkie die gasten uit de lucht,kan je daarna heerlijk ongestoord met je Ultimate vliegen ;)

deal! :)

Ragkissie ligt al klaar.. nog even wat extra verstevigen en wat extra foam mee nemen voor vanavond. Gaat vast meer stuk aan dan ik wil :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back