junkie rc
Forum veteraan
Jammer alleen dat ie het prototype vervolgens opblaast..
dat vond ik ook , maar wel leuke actie

mogguh
mailtje was verzonden op 3 april
zal ff kijken , anders maar wachten op een herrinnering

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jammer alleen dat ie het prototype vervolgens opblaast..
mogguh
Ah, was jij dat. Ik hoorde Marcel D. dinsdag al mopperen dat er bij de ING vreemde dingen gaande waren. :?![]()
mogguh
klopt , ik heb hem ontvangen , was weggespoelt tussen de vele mailtjes
Maar dat van de club niet.Nope, was ABN![]()
Goed, dat is een echt slecht filmpje
Moet... Niet... Klikken... 8O :evil: :?:cry:
RAAAAAHHHHHHHH!H!!!!HH!H!!!!!!11!1111!! Kijken of ik dat vol hou tot het ind van de dag. :nooo:
geef toe, je bent best wel nieuwsgierig naar de foto![]()
Uhuh...Maar het zijn voor mij als kersverse wederom startende ondernemer wat dure tijden.
Er staat eentje met toeters en bellen hier te koop, betreft een kopie van deze vlieger. Grootste verschil is dat bij de Great Planes alles goed past en de HK-versie niet echt alles mooi aansluit op elkaar. :?
Twijfels, twijfels.....
Sleur blieft geen nitro. :nooo: 5 minuten in contact met die rommel en 3 weken schilfers op mijn handen. 8O Dus dan wordt het alsnog een DLE30 of zo. Zonde om dan een kist te kopen met een nitro verslindende 1.20cu brommer erop. En die harrie woont in België, niet echt dichtbij, komt nog 70 eypo diesel ook bij.nou, ja. als je toch kunt kiezen en wil kiezen en het kan betalen, ga dan voor de great planes.
als het puur om het vliegen gaat, koop dan die 2e hands, is helemaal compleet.
bij HK en great planes niet. komt het motortje ook nog bij.is ook niet goedkoop.
deze is wel betaalbaar (denk ik, kan niet in jouw portomonee kijken)
Check, lag nog achterin de voiture. Als het goed is, komt zo de post met nieuwe krimpkous voor de juiste afwerking.@ Sleurke: mag ik jou soldeerbout ff vasthouden vanavond?
Het was even een stukkie rijden (naar Eibergen) :shock:, maar ben weer terug met;
1x C130 Hercules
2x Dash7
1x Donier Do 228
Foto's of niet gebeurd; bij deze:
![]()
![]()
![]()