Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je het maar goed doet,anders krijg je last met tegelen.Maar dat zal wel goedkomen.ha ha , de pro voelt zich aangesproken
ik begon vrij laat , en ik doe idd zakje per aanmaak , gaat totaal zo'n 4 zakken a 25 kg in
maar komt helemaal goed , ik kan er goed mee overweg , al ben ik niet zo snel als jij , en ik vind het wel leuk
snel ff peukie koffie pauze ,en dan de laatste aanmaak
Nee,maar als je even komt babyzitten is het zo klaar@Snoek loopt ie al?
FF een flessie met een scheutje jonge genever en die is een paar uurtjes stil hoor.Nee,maar als je even komt babyzitten is het zo klaar
Moeders is met de oudste aan het schaatsen,dus ik mijn mini uitvoering bezig houden
En vaders ook,moet toch even proefen of ie niet te sterk isFF een flessie met een scheutje jonge genever en die is een paar uurtjes stil hoor.
Als je het maar goed doet,anders krijg je last met tegelen.Maar dat zal wel goedkomen.
Heb zelf een hekel aan laat beginnen.Begin liever vroeg,en vroeg klaar![]()
jawel , alles goed voorgestreken in de juiste spulletjes , alles staat er nu in , nog een beetje nastrijken , word spatzuiver
wel een werk zeg , voel hem aardig zitten![]()
Jij kan niet meer stuk bij Maris
Zo de voor en achterkant van de baja zijn gescheiden.De cilinderkop zat aardig los en niet een klein beetje ook.
Denk dat het een nieuw diff wordt ook,maar eens even nader bekijken straks
Nee was wat mijn eerste gedachte was,en dat waren mijn remmen.Diff is helemaal oke.Had je de laatste keer ook nog last van je diff. dan ?
Aan de andere kant , als je toch lekker bezig bent , kun je er net zo goed even goed naar kijken , weet je iig. weer dat het goed is , voor als die vorst en sneeuw weer weg is
Ik gok op een paar lagers die niet helemaal jofel meer zijn .
Nee was wat mijn eerste gedachte was,en dat waren mijn remmen.Diff is helemaal oke.
Een remschijf is er afgelopen,en heeft later de meenemer weer te pakken gehad.Met als gevolg dat ie zich vast gevreten heeft in de meenemer onder een schuine hoek waardoor de remmen blokkeerden.Nu dus een nieuwe meenemer erop en klaar.
Ga zo de koppeling verwijderen en het vliegwiel.Alles ontdoen van zand en weer opbouwen
Nee,dat doe ik mijn lieverd niet aan,veulsssssssssssss te koud voor haar.Beter , scheeld weer wat sleutelwerk , kun je morgen de eerste start doen![]()
Leuk he ?
Wat zal dat moeilijk te weerstaan zijn , om dat torque monster niet te starten![]()
Ga nu lekker zelfgemaakte hamburgers eten , met alles erop en aan![]()
![]()
Tis net of we met zijn tweeen in onze eigen babbelbox zitten![]()
Ga lekker een uitsmijtertje ham kaas maken zo,en vanavond nog maar een toastje eten met moeders.
ook net gedaan ,alleen heeft de grote M ze gemaakt