Gorbatjov
Forum veteraan
Wat kan jij stom lullen!Wat niet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat kan jij stom lullen!Wat niet![]()
Nee joh,was om 17:15 thuis.Toen het kroost overnemen van mijn ouders(die hadden oppas)eten koken.En net Dominique naar haar bedje gebracht,dus nu rust in de tent.Denk dat ik zo verder ga en anders morgen.
Lagers liggen in de vriezer,gas brander staat ook klaar,ik kijk wel even
Die aan de buitenkant kan je laten zitten(die a)an de kant van keering komenVergeet je ook niet om de schildjes uit de lagers te verwijderen ?![]()
Wat is er mis met een BAJA?
Hier Siggy op 1 lipo van 1800 2s
En als ze niet goed vallen verbrand ik mijn klauwen met geod liggen zekerOke , druk druk druk dus
Het is niet veel werk , maar je moet er wel om denken dat je de carter delen goed verwarmd , anders vallen je lagers er niet goed in
Vergeet je ook niet om de schildjes uit de lagers te verwijderen ?![]()
Die aan de buitenkant kan je laten zitten(die a)an de kant van keering komen
Wat kan jij stom lullen!
En als ze niet goed vallen verbrand ik mijn klauwen met geod liggen zeker
Had ik die schildjes niet beter eerst kunnen verwijderen.Gaat dat makkelijk die dingen eruit halen
![]()
Volgens mij heb je het zelf nooit gedaanNee zo ben ik toch niet ? :?
Maakt niet uit hoor , ze voelen alleen koud aan nu , gewoon met een breekmesje ofzoiets eruit wippen![]()
Volgens mij heb je het zelf nooit gedaan![]()
Nee hoor,ik ga zo wel klooien.Ha ha ha ha , probeer je mij nu te laten zeggen : geef maar op , ik doe het wel even![]()
![]()
Jij bent echt nog niet de oude hedoe es een fotootje zonder kap , nu lijkt het net zo'n stomme laffe lullige nietszeggende flux![]()
Wist wel dat je het zelf nog nooit gedaan had.Hoe heet moet je die zooi stoken.Succes![]()
![]()
![]()
Ik maak hem altijd warm met een hobby brander dan kan je de lagers ,of erin laten valen of ZACHTJES intikken,als te hard moet slaan ben je niet warm genoeg.Wist wel dat je het zelf nog nooit gedaan had.Hoe heet moet je die zooi stoken.
Net geprobeerd maar valt er niet in,wel een blaar rijker :rolling:
Zit nu met Kobus aan de telefoon,was nog iets te koud het carterIk maak hem altijd warm met een hobby brander dan kan je de lagers ,of erin laten valen of ZACHTJES intikken,als te hard moet slaan ben je niet warm genoeg.